AnonymDiskusjon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hva gjør man med folk som lyver? Min eks-kone lyver om alt, Alt ifra at en av barna er syke og er på sykehus til at de er reist på ferie! Hva får folk til å lyve?? Og hvorfor lyve om barna sine? Og hvorfor lyve om alvorlige ting?? Tok kaka idag, når hun ringte å sa at hunden var dø, og at barna måtte komme hjem, ringte så for å høre hvordan det gikk med barna, men igjen, bare løgn. Kjenner dette sliter, hun løy en del når vi var gift og, men ikke sånn i disse baner... Hun har og ringt til min nye samboer, og fortalt løgner om meg, og at hun aldri måtte finne på å få barn med meg, klarer tilogmed å lyve om at min samboer ikke gir beskjeder videre til meg, og lager et helvette.... Dette er ting som sliter... Er vel ikke mye man kan gjøre med det heller, har prøvd å snakket med hun, men nei, da er jeg en idiot! Noen som har tips? Postet av anonym: 8fc15cfc132fe7a0b15fad7713f706de Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Be henne om å skjerpe seg for barna sin skyld! Makan til oppførsel. 1 Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Samle opp allt du kan av bevis. Ta opp telefonsamtaler med henne, ta vare på meldinger, osv. Dette virker som en ond kjærring som planlegger å ta over enda mer av "omsorgen" for barna og kreve deg for mer bidrag. Hvordan er deres barnefordeling i dag? Ikke bli overasket om hun f.eks drar på et krisesenter, el. og plutselig annklager deg for overgrep mot henne. Da kommer bevisene du har sammlet inn i bildet. De kan vise at hun er en notorisk løgner. Uten dette er du fucked i dagens feministsammfund. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Samle opp allt du kan av bevis. Ta opp telefonsamtaler med henne, ta vare på meldinger, osv. Dette virker som en ond kjærring som planlegger å ta over enda mer av "omsorgen" for barna og kreve deg for mer bidrag. Hvordan er deres barnefordeling i dag? Ikke bli overasket om hun f.eks drar på et krisesenter, el. og plutselig annklager deg for overgrep mot henne. Da kommer bevisene du har sammlet inn i bildet. De kan vise at hun er en notorisk løgner. Uten dette er du fucked i dagens feministsammfund. Har barna 42% Har tatt vare på mail og sms ja! Men føler det maktesløst at hun kan holde på sånn, ødelegger mye i hjemmet vårt og! har sakt til barna at den nye søsteren de har fått her hos meg ikke er søsken, men stesøsken! Postet av anonym: 01e63f984c7c7d21506ce7593e5367bd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå