Gå til innhold

Snart kan du tekste enda raskere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse tingene har jeg jo allerede i SlideIt tastaturet. Funker som ei kule. :-)

Det var det første jeg tenkte også. Har brukt SlideIt siden oktober, og har ikke angret et sekund. Hva er bedre med Swype? Bortsett fra snikreklame og en søt hund selvsagt.

Lenke til kommentar

Disse tingene har jeg jo allerede i SlideIt tastaturet. Funker som ei kule. :-)

Det var dette jeg referte til i mitt forrige innlegg, husket bare ikke navnet på det. Brukte det en god stund selv, men byttet som nevnt pga. irritasjon ved bruk av bokstavene "e" og "r". Prøvde å innstallere det igjen nå nettopp, men får det rett og slett ikke til å fungere :\ Har satt det på, innstallert norsk språkpakke og restartet telefonen og tjenesten en rekke ganger :(

Lenke til kommentar

De tjener penger ved å få mobilprodusenter, feks. Samsung, til å preinstallere programmet.

I tillegg har det vel vært snakk om å selge det i Market dersom de ikke får noen gode dealer med produsenter. (Swype er ikke tilgjengelig i Market nå, så de gir det ikke bort gratis.
Lenke til kommentar

Jeg har en HTC Sensation nå og får ikke brukt Swype lengre da den gamle jeg hadde ikke støtter QHD oppløsning :(

Kan noen tilpasse Swype for QHD skjerm?

Er det noen med Galaxy som har fått 3.x versjon av Swype som kan hjelpe med å dele den norske ordlisten så den kan brukes til en 3.x versjon til QHD?

Lenke til kommentar

Jeg bruker SliteIT nå, men jeg liker Swype mye bedre.

Swype er mere treffsikker å skrive med + den har en bedre layout og gir en enklere tilgang til tall og tegn, select text og copy / paste-tastaturet som også har en bedre layout.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått prøvd Swype enda :( Har ikke sett noen med det heller, men av bilder/videoer jeg ser på nettet så ser det i alle fall penere ut. Har sett at det ligger diverse steder på nettet, men må jo ha med language pack, og det har jeg ikke sett.

Endret av Occi
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...