pbe Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Noen som vet hvordan du kan få subtitles til filmer på ps3. Bruker ekstern harddisk. eg får det til når eg bruker media server og kaller filmen og srt filen det samme, men det funker ikke når eg gjør det på harddisk. Noen som vet hvordan eg kan få det til? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hvis du er åpen for tungvinte løsninger og mye arbeid kan du jo prøve å hardkode tekstene inn i filmen Lenke til kommentar
pbe Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Hvis du er åpen for tungvinte løsninger og mye arbeid kan du jo prøve å hardkode tekstene inn i filmen Helst ikke, mer åpen for lette og raske løsninger Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hmm, PS3 media center. Koble harddisken til datamaskin i stedet for, med andre ord. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Glem det, det hjelper å lese første posten. Endret 16. juni 2011 av Cerb89 Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Noen som vet hvordan du kan få subtitles til filmer på ps3. Bruker ekstern harddisk. eg får det til når eg bruker media server og kaller filmen og srt filen det samme, men det funker ikke når eg gjør det på harddisk. Noen som vet hvordan eg kan få det til? Mediaserveren tar å hardkoder tekstene inn i filmen mens du spiller av. Det eneste fil-formatet som har teksting som PS3 støtter er DIVX. For å konvertere en vanlig avi (dvs. med xvid eller divx codec) og en tekst-fil til noe som PS3 forstår så er det verktøyet http://www.calcitapp.com/AVIAddXSubs.php som gjelder (afaik). Dette programmet gjør ingen full rekoding av fila så det går ganske raskt å utføre. Når du spiller av den nye fila på PS3 så må du slå på teksting via "trekant" menyen. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) kan du ikke bare laste ned subtitles fil, legge den i samme mappe som filmen, under samme navn som filmen? Eller funker det ikke slik for ps3? edit: woops, leste ikke, dumme meg. Endret 18. juni 2011 av amir90 Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Som trådstarter sa, nei det gjør ikke det. (Hvis du ikke bruker ps3mediaserver eller lignende.) Endret 18. juni 2011 av Topguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå