Ninjasniper Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Urinet mitt luktar alltid skikkeleg Honey Corn når eg har drukket kaffi. Rare greier det der, for kaffi luktar ikkje eingong noko i nærheten av det før det går gjennom systemet. Er det nokon som veit om andre gøyale ting eg kan ete/drikke som får urin til å lukte noko heilt anna? Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Pleier du å lukte på urinet ditt? 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Bland mye hjortetakksalt ut med vann, drikk det, vent en stund og så lukt på din egen urin. Er helt sikkert en vinner! Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Pleier du å lukte på urinet ditt? Alltid greit å starte dagen med ein liten urinsniff. Etter det blir eg liksom så våken... Bland mye hjortetakksalt ut med vann, drikk det, vent en stund og så lukt på din egen urin. Er helt sikkert en vinner! Dette høyres skummelt ut! Har du erfaring med slikt? Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Nei, men prøv det du og skriv en rapport. Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Nei, men prøv det du og skriv en rapport. håhåh, ånei du, dette høyres ut som lurerier og fantestreker spør du meg! 1 Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 asparges er en klassiker kva lukter det då? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 asparges er en klassiker kva lukter det då? Det spesielle med "aspargesurin" er at det inneholder et stoff som bare ca halvparten av oss lukter. For noen lukter urinen til en som har spist asparges skrekkelig, for andre lukter den ikke noe spesielt. I og med at jeg tilhører dem som ikke lukter "aspargesurin" kan jeg dessverre ikke fortelle hvordan den lukter. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Vil tro at den logiske forklaringen er at kaffe er vanndrivende i seg selv, kroppen blir derfor litt uttørket (hvis man ikke subsitierer med annen væske, som vann) og urinen vil da bli mer konsentrert, som gir mer lukt og farge. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Vil tro at den logiske forklaringen er at kaffe er vanndrivende i seg selv, kroppen blir derfor litt uttørket (hvis man ikke subsitierer med annen væske, som vann) og urinen vil da bli mer konsentrert, som gir mer lukt og farge. Bingo. Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 og difor lukter det honey corn? k00l! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Når jeg spiser honnicorn så lukter det skikkelig honnikorn når jeg pisser. Mon tro hva det smaker. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Næææh. Kan få smake du, bare husk at det er kun han som tar imot som er homo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå