Gå til innhold

Mat, drikke og urin

Anbefalte innlegg

Urinet mitt luktar alltid skikkeleg Honey Corn når eg har drukket kaffi. Rare greier det der, for kaffi luktar ikkje eingong noko i nærheten av det før det går gjennom systemet. Er det nokon som veit om andre gøyale ting eg kan ete/drikke som får urin til å lukte noko heilt anna?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-211409

Bland mye hjortetakksalt ut med vann, drikk det, vent en stund og så lukt på din egen urin. Er helt sikkert en vinner!

Lenke til kommentar

Pleier du å lukte på urinet ditt?

Alltid greit å starte dagen med ein liten urinsniff. Etter det blir eg liksom så våken... :)

Bland mye hjortetakksalt ut med vann, drikk det, vent en stund og så lukt på din egen urin. Er helt sikkert en vinner!

Dette høyres skummelt ut! Har du erfaring med slikt? :p

Lenke til kommentar

asparges er en klassiker

kva lukter det då?

Det spesielle med "aspargesurin" er at det inneholder et stoff som bare ca halvparten av oss lukter. For noen lukter urinen til en som har spist asparges skrekkelig, for andre lukter den ikke noe spesielt. I og med at jeg tilhører dem som ikke lukter "aspargesurin" kan jeg dessverre ikke fortelle hvordan den lukter.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Vil tro at den logiske forklaringen er at kaffe er vanndrivende i seg selv, kroppen blir derfor litt uttørket (hvis man ikke subsitierer med annen væske, som vann) og urinen vil da bli mer konsentrert, som gir mer lukt og farge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...