Gå til innhold

Ble skjermkortet bestilt eller ikke?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har bestilt flere varer fra komplett.. Men jeg finner ikke skjermkortet mitt der.. Kan ikke se at jeg har bestilt det. Den bestilte jeg og valgte OPPKRAV som betalings måte. De andre delene er betalt med visa. Da jeg valgte oppkrav vil jeg huske at jeg prøvde å avbryte den etter jeg hadde bestilt, men husker ikke 100% sikkert. Har ikke fått noe mail om at jeg har avbrutt den.

Får man ikke beskjed hvis man har benyttet angrefristen ?

Some help plz.

Mvh Patrick

Endret av Hveding
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på om varen egentlig er blitt sendt eller ikke.. Siden jeg "kanskje" brukte angrefristen.. Husker ikke om det funket.

Den varen jeg mener jeg har avbrutt ligger IKKE på Leverte ordre inne på komplett..

Kan man da si 100% at varen er avbrutt siden den ikke ligger på lista ? Tenkte å bestille på nytt, og betale med visa.

Endret av Hveding
Lenke til kommentar

Men jeg kunne jo bestilt den, før å så avbestilt. Men trudde ihvertfall man fikk en bekreftelse på det. Under "Ikke leverte, og levert siste 7 dager" så skal det jo vises alle ting du har bestilt de siste dagene... Jeg har bestilt 4 ting, alle er der bortsett fra denne ene. Ser liksom ut som at jeg har AVbestilt den.. Men en rask telefon til komplett kan vel gjøre jobben enklere før meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...