Hveding Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Hei! Har bestilt flere varer fra komplett.. Men jeg finner ikke skjermkortet mitt der.. Kan ikke se at jeg har bestilt det. Den bestilte jeg og valgte OPPKRAV som betalings måte. De andre delene er betalt med visa. Da jeg valgte oppkrav vil jeg huske at jeg prøvde å avbryte den etter jeg hadde bestilt, men husker ikke 100% sikkert. Har ikke fått noe mail om at jeg har avbrutt den. Får man ikke beskjed hvis man har benyttet angrefristen ? Some help plz. Mvh Patrick Endret 14. juni 2011 av Hveding Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hva er det du trenger hjelp med egentlig? Ring Komplett.no kundeservice, kanskje du får mer hjelp der. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Lurer på om varen egentlig er blitt sendt eller ikke.. Siden jeg "kanskje" brukte angrefristen.. Husker ikke om det funket. Den varen jeg mener jeg har avbrutt ligger IKKE på Leverte ordre inne på komplett.. Kan man da si 100% at varen er avbrutt siden den ikke ligger på lista ? Tenkte å bestille på nytt, og betale med visa. Endret 14. juni 2011 av Hveding Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Har du mottatt en epost med ordrebekreftelse? Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Ja. Men det motar man jo uansett ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg forstår ikke helt problemet ditt. Gjør som arni90 sier: Ring kundeservice. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Problemet er at jeg ikke har oversikt over om vare er bestilt eller ikke... Er tappet på kontoen så får ikke ringt.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hvis du har mottatt ordrebekreftelse på epost er den bestilt. Har du sjekket kundesidene på Komplett.no? Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Men jeg kunne jo bestilt den, før å så avbestilt. Men trudde ihvertfall man fikk en bekreftelse på det. Under "Ikke leverte, og levert siste 7 dager" så skal det jo vises alle ting du har bestilt de siste dagene... Jeg har bestilt 4 ting, alle er der bortsett fra denne ene. Ser liksom ut som at jeg har AVbestilt den.. Men en rask telefon til komplett kan vel gjøre jobben enklere før meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå