Hveding Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hei! Føler meg litt dum nå.. Men hva vil det si når man har bestilt i oppkrav ? Har bestilt en vare, og ved et uhell så trykket jeg på OPPGRAV. Da må jeg vel betale cash når jeg skal hente pakken ? Mvh Patrick. Lenke til kommentar
richoel Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hei! Føler meg litt dum nå.. Men hva vil det si når man har bestilt i oppkrav ? Har bestilt en vare, og ved et uhell så trykket jeg på OPPGRAV. Da må jeg vel betale cash når jeg skal hente pakken ? Mvh Patrick. Det stemmer, når du bestiller en pakke ved oppkrav betaler for pakken i det du henter den. Cash og kortbetaling er støttet hos ditt lokale postkontor Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Ok. Blir ikke det også et ekstra kostnad på 60kr ? Lenke til kommentar
richoel Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Ok. Blir ikke det også et ekstra kostnad på 60kr ? Jo det kan være, spørs fra hvilket nettsted du bestilte varen fra - noen tar et lite gebyr for postoppkrav i og med at det blir litt ekstra administrasjonsjobb for leverandøren å sende i oppkrav enn at du betalte direkte med visa på nett. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg bestilte noe på komplett.no, da ble det ekstra kostnad på 49kr ved oppkrav. Vet ikke om det er 49 overalt men det var det vertfall der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå