indahla Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg trenger en ny giga switch. Hvilken bør jeg kjøpe: TP-Link 5-ports Gigabit switch - 175,- Netgear GS605-300P gigabit switch - 295,- Eller er det noen grunn til på kjøpe f.eks. en Cisco variant? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Det korte svaret er vel at nei det er ikke nødvendig å kjøpe en dyr variant (cisco) har veldig god erfaring med tp link sine trådløse aksesspunkt så personlig ville jeg gått for den. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Personlig ville jeg ha valgt: D-Link DGS-1008D Jeg lurer også på om det er store forskjeller på merkene, annet en hvordan hastighet/tempratur og levetiden er? Eller er det nok lite forskjell, Dlink er nok veldig kjent. For meg virker det ut som TP-Link kommer fra kina: http://www.dhgate.com/wholesale/tp+link/2.html Endret 14. juni 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 I denne prisklassen vil jeg tro levetiden er nogelunde lik. hastigheten vil nok variere fra merke til merke, men jeg er imponert over hastigheten og stabiliteten på tp-link i motsetningn til linksys som jeg hadde før. D-Link er fra Taiwan Tp-Link fra Kina Hva skulle være forskjellen på hvor de blir laget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå