HeleneK Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg skal være med som aktivitetsperson/barnepasser i min venninnes lillesøster 10-års dag og trenger hjelo til gøye leker/aktiviteter vi kan finne på. Brusdagen feires ute på en trsand med begge kjønn Det hadde vært veldig fint med litt hjelp Takk Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 En tråd om aktiviteter for barn som ligger under tråden seksualitet, hvorav lekene skal foregå på en strand... ? Jeg ser for meg at uansett hvilken aktivet du prøver å sette i gang, ender du likevell opp sand/søle kasting og krig Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Kan komme bort i min romslige, grå van. Tar med litt godteri også. Trench coat funker på strand, right? 3 Lenke til kommentar
HeleneK Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Stakkars barna har jo pynta seg! Ja, så det med seksulaitet, holdt på og le meg ihjel, men vet ikke hvordan jeg ordner det Suuure Ta med godteri pedo Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg skal være med som aktivitetsperson/barnepasser i min venninnes lillesøster 10-års dag og trenger hjelo til gøye leker/aktiviteter vi kan finne på. Brusdagen feires ute på en trsand med begge kjønn Det hadde vært veldig fint med litt hjelp Takk "epler i balje med vann og man skal plukke opp med tennene"-leken Kims lek vollyball RUGBY!! (åja så sinnsyk må dere ha rugby) kan ha holde-pusten-konkurranse siden det er ei strand. -frank Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Gjemsel/bom på boks var alltid en suksess i mine gamle dager. Det er gitt at dere har et egnet område til dette - og da helst ikke bom på boks midt i Oslo sentrum, hvis du forstår hva jeg mener. Lenke til kommentar
HeleneK Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Takk for all hjelp, folkens Nå er det hele over 19 10-åringer og alle overlevde, da syns jeg det er suksess 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå