Gå til innhold

FocalPrice.com Enda bedre enn Dealextreme! [BILLIG]

Anbefalte innlegg

post-175033-0-84258300-1308045038_thumb.png

FOCALPRICE.COM

Focalprice er nok en billig nettbutikk. de har helt unike varer og grei kvalitet.

Men prisene kan rett og slett ikke diskuteres, elsker de!

Bare gå inn og titt I dag!

Her er noe av det de selger:

Drivers Gradient Sunglasses with Leather Case (Silver)

WM8650 Google Android OS 2.2 256M 4G Hard Drive 7" TFT Tablet Personal Computer (Black)

USB_Rechargeable_AA_Battery_Blue

Fra Focalprice får du:

• Alltid gratis frakt
  • Bulk rates
  • 90 dager angrerett
  • 180 dager for reprasjon
  • Live hjelp
  • Svarer raskt på mail
  • Mange reviews av varene
  • STOOORT utvalg
  • Betal med PAYPAL
  • Få poeng vær gang du kjøper!

Jeg vil selv anbefale dette etter erfaring, hva er din mening!?

Jeg vil også komme med kuponger visst jeg finner noen!

post-175033-0-84258300-1308045038_thumb.png

Endret av superkaisa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må nesten begrunne hvorfor da!

1. De har ikke like mange varer.

2. De er ikke alltid like gode på pris.

3. Det er hakket mer tungvindt å handle der.

4. Har en følelse at varene faktisk bruker ENDA lenger tid enn fra DX.

1. Om jeg ikke finner Super duper tanga med innebygd GPS og Gressklipper på Focal gjør meg ingenting, de har mer en nok varer for 99% av den norske befolkningen.

2. De ligger ca likt i pris, kansje litt over. Men gjør meg ingenting når de bruker 4-5 dager på å sende varer hjem til meg.

3. Vist jeg klarer det, så klarer du det også.

5. Nei, bestilte nettopp en vare fra både DX og Focal. DX brukte 6 uker på å levere mens Focal sin pakke ankom etter 5 dager.

Kan forøvrig anbefale dinodirect.com De har også mye kule ting, samt mye kult tøy ;)

Endret av haddis
Lenke til kommentar

1. Om jeg ikke finner Super duper tanga med innebygd GPS og Gressklipper på Focal gjør meg ingenting, de har mer en nok varer for 99% av den norske befolkningen.

2. De ligger ca likt i pris, kansje litt over. Men gjør meg ingenting når de bruker 4-5 dager på å sende varer hjem til meg.

3. Vist jeg klarer det, så klarer du det også.

5. Nei, bestilte nettopp en vare fra både DX og Focal. DX brukte 6 uker på å levere mens Focal sin pakke ankom etter 5 dager.

1. Hvis det er OK for deg, så er det bra for deg. Men for meg er DX bedre på utvalg.

2. Jeg betaler ikke mer for å vente like lenge.

3. Jeg sa ikke jeg ikke fikk det til. Jeg sa DX er enklere.

4. OK. Min erfaring tilsier at de er ca. like treige.

Lenke til kommentar

Er det samme bakmann på FocalPrice og DX? Navnet er jo "Focal", og både DX og FocalPrice holder til i Focal Industrial Centre i Hong Kong.

Kjedet meg litt, så jeg navigerte meg like godt frem til hovedkontoret i Google Streetview. Ble litt skuffet over at bygget bare er et vanlig leilighetskompleks, uten verken DX- eller focalpricelogoer. Jeg er også klar over at DX holder til i Block B, men det var en lastebil som sto foran, slik at halve skiltet var blokkert.

Her-er-dx.png

Endret av Hanske
Lenke til kommentar

Har flere av dere hatt mye (Up :thumbup: og down :thumbdown: ) med disse nettbutikkene?

Dessverre hender det at man kjøper f.eks 16 GB SDHC men får kun 8 GB av samme/annet merke.

Og selv om man klager på det sier de bare at man må sende varen i retur eller sende de bilde av varen med pakken men prisavslag mottar man aldri. Det er jo ikke lønnsomt å sende en vare tilbake til kina siden postpakke fort koster 150 kr og brev koster raskt 50 kr og da har man ingen garanti for de får varen. Det er ikke lønnsomt å klage, siden supporten er så dårlig og vanskelig at det er bortkastet tid, bytt heller butikk ved problemer.

Så jeg syns både dealextreme/forcalprice gjør det dårlig på support.

Riktignok er disse kina stedene billig, men jeg tror disse tjener godt å lure norsk befolkning.

For oss blir det ikke billig å kjøpe søppel man kaster 1-2 dager etterpå bruk.

Men det er jo slik det funger.

Må so dealextreme begynner å gjøre det bra på USB3 markedet og LED her kunne jeg aldri tenke meg å bytte butikk. Men ellers bør man styre unna over 8 GB minne eller leker f.eks sjakkspill fordi man blir lurt.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Vet noen av disse punkene: (Handle fra kina)

• Kina bruker plast som er veldig miljøskadlig? Altså kaste det i naturen er like ille som å brenne plast?
  • Batterier derfra brukes ofte kvikksølv eller nikkel som ikke er lovlig i norge.
  • Kina kopierer andres opphavsrett ved å endre logo eller utsende.
  • Kina = masseproduksjon altså 30% av det som selges derfra kan defineres som søppel
  • Kinas helligdager betyr at kineserne må jobbe 18 timer i korte perioder med mye ferie
  • Kinesere har gjennomsnitt inntekt ca 8 kr dagen.

Hva vil dere påstå er riktig/feil her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...