Joachim_F Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Bethesda og Codemasters ofre for cyberangrep. Les hele saken Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 LulzSec hacket angivelig ikke Nintendo, de har selv nektet for det flere ganger. Lenke til kommentar
Tasselass Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Skulle hatt juling hele gjengen! Lenke til kommentar
Vixter Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Epic Games, de som har med Gears of War spillene, har også blitt hacket. http://dagensnytt.blogspot.com/2011/06/epic-games-hacket-tvunget-til.html Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg forstår virkelig ikke hva de får ut av det, annet enn å gjøre faenskap. Håper virkelig det snart settes inn store ressusjer for å få hele lolzsec bak lås og slå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Så fort DLD kommer blir det vanskelig å skjule sporene sine. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg har en account på Lotro, og de er vel under Codemasters, da er jeg ute på nettet da? =/ kjipt. Håper hackinga slutter nå. Lenke til kommentar
RavenLand Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hvorfor får ikke denne gjengen konsekvenser når de "tar ansvar" for hackingen? De sier jo faen med rett ut at de er skyldige i å hacke disse utgiverne. Forbanna cyber-terrorister, har virkelig ikke noe bedre å gjøre? Møt meg ansikt til ansikt så skal jeg vise dere hva terror er, forbanna horeunger. Lenke til kommentar
dfens Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 EVE Online var neste på listen. CCP har tatt ned alle tjenster for øyeblikket. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Så fort DLD kommer blir det vanskelig å skjule sporene sine. Tvert om, noe som er et av de mange vektige argumentene mot DLD. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Med en gang DLD kommer er det et nytt mål for disse hackerne. Informasjon om innbyggere i det mest kjøptesterke landet i verden? Jatakk! Forøvrig er det latterlig at de skal drive på slik de gjør. Jeg verken fatter eller begriper hva de kan håpe på å få ut av dette. Nervøse webutviklere og tjenestebrukere? Hva vinner de på det? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 EVE Online var neste på listen. CCP har tatt ned alle tjenster for øyeblikket. CCP ble ettersom jeg forsto DDoSet, ikke noe mer. Så ingen data ble stjålet derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå