egilh Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Som overskriften sier; Canon lanserer en ny utgave av det populære og rimelige objektivet. Blant annet skal det komme med siste 4-stops IS. Les mer på produktsiden her. Objektivet skal visstnok være tilgjengelig fra Juli og det blir spennende å se tester av dette. Bra nyheter for de som er ute etter en ny rimelig tele-zoom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Det kommer nok en artikkel på det. Som jeg skrev i chattetråden, antar jeg det nye er at bildestabiliseringen autodetekterer om det er panning og ikke prøver å korrigere for pannebevegelser. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Det stemmer bra overens med det Canon selv skriver, ihvertfall. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Blant annet skal det komme med siste 4-stops IS. Les mer på produktsiden her. Objektivet skal visstnok være tilgjengelig fra Juli og det blir spennende å se tester av dette. Bra nyheter for de som er ute etter en ny rimelig tele-zoom Canon hevder at det nåværende også har 4-stops IS. Så vidt jeg kan se er det autodeteksjon av panoreringsretning som er den ene av de to forskjellene. Den andre er rent kosmetisk pynting på det ytre designet. I og II er altså temmelig like i følge spesifikasjonene. Testen blir neppe spennende. Jeg regner med å se akkurat samme optiske resultater fra den nye utgaven. Endret 14. juni 2011 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå