Gå til innhold

Motorola T720i - MMS oppsettet fra NetCom virker ikke!

Anbefalte innlegg

Jeg har fått ny telefon, en Motorola T720i som jeg er veldig fornøyd med, bortsett fra at jeg ikke greier å få MMS til å fungerere! Jeg har NetCom abbo som er aktivert for MMS, men innstillingene fungerer rett og slett ikke! Har dobbel- og trippelsjekket for skrivefeil etc, og NetCom kundeservice kan ikke hjelpe.

Noen som har tilsvarende telefon m/NC-abbo og innstillinger som fungerer, eller noen som vet hva som kan være feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde problem med mms fra netcom tidligere, men da ringte jeg bare kundeservice. Der fikk jeg en "step by step" beskrivelse av det jeg måtte gjøre. Hun jeg snakket med sendte til og med en mms til meg for å sjekke at det funka.

Lenke til kommentar

Det syns jeg var elendige greier, men dagen etter ringte det en kar fra NetCom teknisk support igjen, med riktig oppsett. Han sa at de hadde endret MMS-oppsett i sommer, men pga ferie (!) hadde ikke KS fått info. Nettsidene var heller ikke oppdatert.

(Forøvrig skryt til Motorola KS - de sendte meg også riktig oppsett senere på dagen)

MEN DET VIRKELIG IRONISKE ER AT TELEFONEN FUNGERER IKKE, UANSETT OPPSETT..! :oops: Den må iflg leverandøren ha en softwareoppgradering. Jeg kan også bytte til annen type telefon, og jeg må si at etter denne første erfaringen med Motorola er det fristende. Det er bare det at jeg liker alt annet ved T720'n så godt etter de første dagene...

Noen gode råd fra andre som har (hatt) samme telefon? :shrug:

Lenke til kommentar

Det er i følge leverandøren meget sannsynlig at det løser problemet, men da må telefonen sendes til verksted.

Jeg kan få bytte fordi den er helt ny og bestilt på et bedriftsabbonement 8) så jeg fikk også velge om jeg heller enn å reparere T720i'en ønsker en telefon av annen modell/merke.

Skal tenke til mandag, men tror jeg satser på reparasjon - sett bort fra MMS-tullet liker jeg det meste annet. Hvis du har prøvd å oppgradere software uten at det hjalp, blir jeg imidlertid mer skeptisk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...