Istapp Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg nekter å tro på at det ikke finnes en eneste gluping i hele galaksen som ikke har tenkt på å lage et våpen med modulært design - skyt ubegrenset med thermal clips så lenge du har dem, og når du er tom så skyter våpenet som før, men du må passe på temperaturen. Helt enig. Har tenkt den tanken selv flere ganger. Merker jeg blir litt irritert når jeg tenker på det nå. Lenke til kommentar
Katuko Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg nekter å tro på at det ikke finnes en eneste gluping i hele galaksen som ikke har tenkt på å lage et våpen med modulært design - skyt ubegrenset med thermal clips så lenge du har dem, og når du er tom så skyter våpenet som før, men du må passe på temperaturen. Helt enig. Har tenkt den tanken selv flere ganger. Merker jeg blir litt irritert når jeg tenker på det nå. For ikke å snakke om at hvis hele vitsen med thermal clips bare er å lagre varme... hvorfor kaster Shepard dem hver gang han lader om? Skulle tro at det bare ville være å spørre Mordin om han kunne kjøre litt frost på dem og så bruke dem om igjen. Ingen fiende slipper mer en ett thermal clip uansett. De er tydeligvis bedre på å bruke dem effektivt. Hadde hvert morsomt om de brukte våpnene på samme måte som Shepard i ME1, med tanke på overoppheting... Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Thermalclips var et nytt gameplayelement, og umulig å rettferdiggjøre logisk i spillet. Eneste stedet jeg uansett husker det var litt stress å få tak i "ammo" var vel siste bossen. Utover det gikk det vel stort sett ganske greit. Har jo biotics. Logisk sett var det bare 2 år mellom ME1 og ME2, og det er vanskelig å tenke seg at alle de gamle våpna i hele galaksen bare forsvant. Uansett hvor superkult det sikkert er med en ny rifle tror jeg de fleste hadde hatt med seg minst én sak som ikke krever ammo, i alle fall når man likevel drasser rundt på et arsenal som et lite land. Pluss selvfølgelig det som blir sagt om å bruke våpna som i ME1 når man er tom for clips. Jeje. I ME3 skal vi få pimpe våpna igjen, det blir gildt! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Co-op 4 player... ps: De svarer ikke på det, så det er hverken bekreftet eller avkreftet. "We haven't talked at all about multiplayer in the Mass Effect franchise, but we're exploring multiplayer in all of our games and all of our franchises," BioWare co-founder Ray Muzyka told Eurogamer. "It's always an idea we're interested in. "The short answer is we have no comment on that. But we're interested in the idea of multiplayer." Jeg sier bare: Hvorfor skal alle spill ha multiplayer Nei, tilbake til TW2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå