Jammer Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Har en gammel hp pavilion 8680 med en P3 733Mhz cpu. Hadde hatt lyst til å overklokke litt, men det går ikke med biosen som er der i dag. HK er et CUV-NT som visst nok er produsert av Asus. Lurer på om det finnes en tredjeparts bios som jeg kan bruke istedenfor hp's egen? Eventuelt om jeg kan bruk SoftFSB eller lignende program? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 hmm, er vel bare å bruke biosen til asus istedet for hp skiten? tror ikke det finnes noen andre enn den iallefall. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 hahahahhahah nå er det nok hver gang jeg ser på den jævla avataren din venomzorg, så ler jeg meg skakk.. hvor har du den fra? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 hahahahhahah nå er det nok hver gang jeg ser på den fordømte avataren din venomzorg, så ler jeg meg skakk.. hvor har du den fra? Tatt bilde av seg selv Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 hahahahhahah nå er det nok hver gang jeg ser på den fordømte avataren din venomzorg, så ler jeg meg skakk.. hvor har du den fra? Tatt bilde av seg selv Jeg ville ha gjetta på at bildet er av enten en tysker eller amerikaner.. så dum er jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå