mcgroven Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Storspill beveger seg inn i knivskarp konkurranse. Les hele saken Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Rage har jeg ventet på siden jeg hørte om det førstegangen Lenke til kommentar
MightyTor Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Gleder meg til dette spillet, tror det blir meget bra! De 2 første prisene til høyre linker til spillet Dragon Ball Raging Blast 2 (X360) og ikke Rage. Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg synes nå dette spillet ser lovende ut. Er ganske enig med at det ikke blir et nytt Doom eller Quake. Men tror på en stor spillbarhet. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Gleder meg til å skyte kryp med hagla igjen! E3 videoen var fantastisk. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg synes nå dette spillet ser lovende ut. Er ganske enig med at det ikke blir et nytt Doom eller Quake. Men tror på en stor spillbarhet. I all hovedsak er dette Id sin outing med et skytespill som er moteriktig i 2011. Kanskje verdt å merke seg at de har gått fra å definere sjangeren, til å måtte koke sammen nye IP-er for å holde tritt med sjangerutviklingen. Eller sjanger-homogeniseringen, om du vil. That said, jeg gleder meg veldig til Rage, selv om dette blir en travel høst. 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg håper bare så inderlig at Bethesda bare er med i navnet. Håper de ikke har rotet det til med noe tull som gjør spillet like dårlig som deres egne. Go ID Software! Dette spillet ser så sinnsykt gøy ut, jeg og en kamerat gleder oss MYE. =D Lenke til kommentar
tommacool Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Liker grafikken. Ser solid ut. Som Doom3 var. ID software kan sakene sine Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Er stor fan av ID sine spill, så dette er blant de spillene jeg ser mest frem til dette året. Bare gleder meg å fyre dette opp på pcen min! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå