Karolinexx Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg liker en gutt ekstremt, han liker meg også. I guess (alle mulige tegn). Han skal snart flytte noen timer unna, så vi får sjeldent eller aldri mer møtes. Blir det feil av meg og gi hadekyss? Altså, vårt vennskap er mest gjennom FB. Men, kanskje jeg angrer om jeg ikke gjør det. Hva ville du gjort? Lenke til kommentar
lubblubb Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hadde rett og slett ikke orket bare ett hadekyss om han likevel skulle fløtta og vi ikke skulle holde på noe mere. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Det høres nok ikke riktig ut å kysse en person du kanskje ikke blir å se igjen. Tviler på at det vil gjøre situasjonen noe bedre. Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Det spørs jo hvordan du tenker; har du lyst til å ha et forhold selv om dere bor langt unna hverandre så; ja go for it! Men har du ikke lyst til det, og det er bare fordi du vil kysse han synes jeg du skal la være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå