hakonjj Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg prøver å finne ut HVOR alle mulig slags dritt som lagrer seg på maskinen, men har ikke nubbkjangs! Noen med litt mer erfaring om dette? Veit at Photoshop drar i seg selv ekstremt mye plass når den brukes, men det bare pakker seg opp og til slutt så får jeg ikke åpna psd filene mine lenger pga plassmangel :< Hvor er mine resterende 15 GB? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Programmet CCleaner bruker å fjerne mye dritt. Har ryddet flere gigabyte med det. Litt usikker på hvorfor du får problem med Photoshop. Kanskje filene lagres på hoveddisken din. Lenke til kommentar
hakonjj Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Programmet CCleaner bruker å fjerne mye dritt. Har ryddet flere gigabyte med det. Litt usikker på hvorfor du får problem med Photoshop. Kanskje filene lagres på hoveddisken din. Fikk fjerna ca 1 GB med CCleaner så det er jo en god start. Photoshop sier at det er en "scratch disk" på C:, men uvisst hva det er. Bruker ihvertfall en del plass. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 http://graphicssoft.about.com/od/photoshop/f/scratchdisk.htm Du kan se om dette hjelper deg. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 TreeView Free er også kjekk for å finne space-hogs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå