nikrus Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hallo! Jeg vurderer å bestille meg ZTE Blade fra lefdal sine hjemmesider! Det jeg lurer på er om telefonen er operatørlåst? Og er denne prisen uten abonnoment? Har chess premium og er veldig fornøyd! Er det da bare å sette inn mitt nåværende simkort også skal alt fungere? Takk på forhånd for gode svar Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hallo! Jeg vurderer å bestille meg ZTE Blade fra lefdal sine hjemmesider! Det jeg lurer på er om telefonen er operatørlåst? Og er denne prisen uten abonnoment? Har chess premium og er veldig fornøyd! Er det da bare å sette inn mitt nåværende simkort også skal alt fungere? Takk på forhånd for gode svar Den skal være uten operatørlås og binding, siden det ikke er nevnt. Når du også går inn på elkjop.no så finner du samme telefonen under "mobil uten abonnenemt". Og siden den har samme varekode, så stemmer nok det bra. Hadde den f.eks vært sperret med Netcom, så ville nok varekoden og sluttet på nc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå