AnonymDiskusjon Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 For ca 1 år siden gjorde eksen min det slutt med meg. Problemet er at hun hele tiden skal ha et nært forhold til meg. Vi skal dele alt. Hva vi gjør og hvem vi henger med. Hun vil ikke være sammen med meg, men vil være venner med frynsegoder, noe jeg i utgangspunktet synes fungerer veldig fint. Men problemet er at jeg hatt konstant kjærlighetssorg i over ett år pga dette. Det blir aldri kvitt følelsene mine, og blir sjalu når hun er med andre. Om det går for lang tid uten at vi prater så får jeg alltid behov for å spørre hva hun driver med og ringer henne opp. Ofte krangler vi. Jeg vil så gjerne ha det tette forholdet med henne fordi jeg er så glad i henne, men samtidig gjør det meg gal. Hva ville dere gjort? Postet av anonym: 4af32e67dce933f7d183499f85330113 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Ta avstand fra hele jenta. Du piner bare deg selv, og drar kjærlighetssorgen enda lenger ut. Hun har deg som et sikkerhetsnett til hun finner seg noen andre. Og da kommer du bare til å bli enda mere såret når det skjer. Kutt kontakten helt. Det vil si, ikke mere meldinger eller oppringninger. Fjern bilder og ting som minner deg på henne. Prøv heller å fokusere på å skape bekjentskap med nye jenter. Jeg vet det er tøft, men virker bedre det enn at du skal sitte hjemme og bekymre deg grønn, og ikke ha kontroll i det hele tatt. 3 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Alle damer er sånn, exen min også var på den måten der. No tok ikkje eg det så tungt, men det gjor ho da ho fant ut at eg dreiv og knulla systra 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg er jo glad vi har det slik. Jeg forguder henne over alt på jord når vi har det bra. Men tanken på å bli kvitt henne er veldig skummel for min del. Tror den blir preget av mye ensomhet, og da er det vanskelig å holde seg unna. Postet av anonym: 4af32e67dce933f7d183499f85330113 Lenke til kommentar
Aenema Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Det åpenbart beste å gjøre (i mine øyne) er å kutte kontakten, i hvert fall for en stund, slik at du kommer over henne. Dette er den klassiske metoden å kvitte seg med kjærlighetssorg på. Det behøver jo ikke å være for alltid? Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 det er jo klart at dette "friends with benefits" ikke fungerer i det hele tatt, når du sitter igjen med masse romantiske følelser for henne. Jeg sier som de andre, kutt kontakten(iallefall ned til et minimum) og fokuser på deg selv. ikke fokuser på å skulle skaffe deg en ny kjæreste med det samme; lev livet, ha det gøy:) Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg er jo glad vi har det slik. Jeg forguder henne over alt på jord når vi har det bra. Men tanken på å bli kvitt henne er veldig skummel for min del. Tror den blir preget av mye ensomhet, og da er det vanskelig å holde seg unna. Postet av anonym: 4af32e67dce933f7d183499f85330113 Et av de vanskeligste valgene jeg gjorde var å gjøre akkurat det du bør gjøre nå, nemlig å droppe ei jente helt og holdent. Det var spesielt vanskelig siden vi var bestevenner i tillegg, men det er ikke umulig, det er jeg et levende bevis på. Jeg tror mye av kampen blir utspilt i måten du tenker på også. Les hva du skriver: "Jeg forguder henne over alt på jord" og "Tror den blir preget av mye ensomhet, og da er det vanskelig å holde seg unna." For det første, hun er IKKE et overmenneske; ingen personer er virkelig mer verdt enn andre. Å tenke på henne på denne måten bare forsterker desperasjonen og behovet ditt for henne. For det andre, vær forberedt på at det kommer til å være tungt i begynnelsen. Jeg opplevde det som tungt i begynnelsen, mye fordi at jeg måtte gi slipp på ei jeg likte veldig, veldig godt, som i tillegg av mine beste venninner, men det måtte gjøres. Jeg er enig med krizkriz. Slett henne fra facebook, telefon, msn, fjern bilder og ting som minner om henne ad infinitum. Hun er tydeligvis ei jente som ønsker å ha kaken og spise den også, noe jeg synes er moralsk forkastelig fordi jeg vet hvor vondt det er for den andre parten. Hvis du dropper henne, skal jeg love deg at etter en tid kommer du til å forstå at det er det beste du har gjort. 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Slutt å glorifisere alt dere har sammen, så blir det lettere. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Hva er det med denne forbanna kvinnelogikken? Kan den forklares? Jentene gjør det slutt med guttene. I etterkant forventer de at ekskjæresten skal forholde seg trofast til et forhold som knullevenn. Om gutten derimot finner ut at det er flere fisk i havet blir hun sjalu og forbannet. Hva faen kan man si? Endret 14. juni 2011 av ^Th0mas^ 3 Lenke til kommentar
Bovers Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Edit: Ung og hærlig Endret 7. april 2015 av DrunkRattleHead Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Eksen min brukte faktisk å bli sur om jeg hang med "stygge" jenter etter det hadde blitt slutt mellom meg og henne. Jeg traff omsider en relativt pen jente, og da greide hun å komme med denne kommentaren: "Hvis du vil ha henne må du ikke la følelsene dine for meg stoppe deg. Hun kan du faktisk bli sammen med uten at jeg blir sur". Andre ganger kunne hun komme meg kommentarer som; "Hvorfor gidder du å henge med henne, hun er jo dritstygg? Tror du ikke at du klarer bedre jenter? Hallo, du har vært sammen med meg!" Latterlig.... 1 Lenke til kommentar
LuringenOo Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Holdt på å endte opp sånn jeg også. Bare at når hun sa at vi måtte fortsette å holde kontakt, ba jeg henne drite og dra. Great success. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå