Jannis-15 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg har fra før av en føler for slaveblits fra Hama, og bruker denne uten problemer. Men saken er den at jeg vil gjerne ha en til, for å bruke på en av de andre blitsene jeg har, men jeg klarer ikke å finne noen. Den jeg har tror jeg er fra begynnelsen av 90 tallet. Er kun en liten kloss med en lyssensor på som fyrer av en hvilken som helst blits når den oppdager lyset fra hovedblitsen. Finnes det noe lignende å få tak i i dag? Lenke til kommentar
Sille Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 drøssvis på e-bay nesten gratis..... Kjøpte 4 stk. til mine gamle blitser fra forrige årtusen, og havnet vel på en hundrelapp med frakt. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Deal extreme har sånne dippedupper, det finnes fler forskjellige utgaver så sjekk nøye så du får riktig type Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Se det ja, akkuratt likt utseende som den jeg har disse som er øverst på deal extreme (vel og merke at min ikke har noen instillingsmuligheter what so ever). Takker! Men, ser det er veldig mange forskjellige der, trodde dette var en universal føler som kunne brukes på alle eksterne blitser jeg, så lenge skoen passet selvfølgelig? Dersom det er forskjell på disse, hvilken bør jeg velge for canon og olympus blitser fra 80-tallet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå