Gå til innhold

Ny Gaming PC for BF3 og MW3 - vente eller kjøpe nå?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg tenker å bygge pc. Skal hovedsakelig brukes til gaming.

Jeg tenker på fremtidige spill som BF3 og MW3, som komme mot slutten av året.

Vil jo kjøre spillene med bortimot maks grafikk.

Bør jeg vente med å kjøpe pc eller ville dere kjøpt nå?

Tenker å kjøpe denne:

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=938111&su=462535C1-EA48-4826-8622-46F739B28F5B

Bare og komme med forslag til endringer som fører til prisreduksjon :) Har beregnet ca. 17 000 - 18 000..

Endret av SSSeeevvviii
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må bare sprekke bobla di og si deg at du kan ikke forvente å kjøre BF3 på maks grafikk med en PC du bygger i dag.

MW3 vil sikkert kjøre like greit som Black Ops og MW2, som egentlig ikke var særlig hardt på annet enn prosessor (som du er dekket på).

Du kan droppe P8P67 DELUXE og gå for PRO.

GTX 580 er ikke verdt prislappen sin, gå heller for et GTX 570 eller HD 6970 og legg inn et ekstra kort senere om nødvendig.

Kjøleren er OK, ikke veldig god, men OK. NH-D14 er sjefen over alle.

HDMI-kabel trenger du ikke bruke 300 kr på, signalet er digitalt så kvaliteten på kabelen har null og niks å si på bildet.

Hvorfor har du en 750W PSU med et GTX 580? For å kjøre SLI trenger du 850W, mens et enkelt 580 klarer seg fint på 600W med en heftig overklokk.

Hvorfor trenger du ekstra kjølepasta og rensemiddel?

Hvorfor Blu-Ray til spill? Ingen spill kommer til å bruke det på PC.

Flytt oppsett til Dustin.no så sparer du penger. XFX er også gode PSU-produsenter ;)

Lenke til kommentar

Jeg må bare sprekke bobla di og si deg at du kan ikke forvente å kjøre BF3 på maks grafikk med en PC du bygger i dag.

MW3 vil sikkert kjøre like greit som Black Ops og MW2, som egentlig ikke var særlig hardt på annet enn prosessor (som du er dekket på).

Du kan droppe P8P67 DELUXE og gå for PRO.

GTX 580 er ikke verdt prislappen sin, gå heller for et GTX 570 eller HD 6970 og legg inn et ekstra kort senere om nødvendig.

Kjøleren er OK, ikke veldig god, men OK. NH-D14 er sjefen over alle.

HDMI-kabel trenger du ikke bruke 300 kr på, signalet er digitalt så kvaliteten på kabelen har null og niks å si på bildet.

Hvorfor har du en 750W PSU med et GTX 580? For å kjøre SLI trenger du 850W, mens et enkelt 580 klarer seg fint på 600W med en heftig overklokk.

Hvorfor trenger du ekstra kjølepasta og rensemiddel?

Hvorfor Blu-Ray til spill? Ingen spill kommer til å bruke det på PC.

Flytt oppsett til Dustin.no så sparer du penger. XFX er også gode PSU-produsenter ;)

Så du ville ha ventet?

Hvis jeg kjøper settet i nå, (med 560ti eller noe slikt) og kun oppgraderer skjermkortet mot slutten av året, vil jeg da kunne spille BF3 med god grafikk? Trenger ikke å være makset..

Men Ivy Bridge, og den nye serien til AMD (FX eller noe) ville de være vært å vente på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...