Nicolas9 Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hei! Noen som vet hva slags program man bruker for å overføre et fargebilde fra PC til Sony-Ericsson? når man har bildet i rett størrelse? Og hvor dette programmet finnes? Og det samme med Nokia. Mener det heter PC-suite eller noe. Men bruker man samme programmet på alle mobiltelefoner? eller er det forskjellige versjoner? evnt. vet noen hvor jeg finner dette? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Til SonyEricsson trenger du Sony Ericsson Image Editor. Dette programmet vet jeg ikke om ligger på nettet for nedlastning (lovlig), men du kan prøve... Det følger uansett med P800 (og T610 tror jeg) på den CD-en som heter PC Suite... Lenke til kommentar
molna Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Bruker du IR eller BT trenger du ikke noe som helst software Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Kan man bruke bt for å kopiere adresseboka oxo eller trenger man en eller annen form for software til det? ps: kan man kopiere adresse boka fra siemens s55 over til SE T610 uten å gjøre noe spesielt? Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Takk for svar så langt. Vet du noe om hva man bruker til Nokia? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Upload redigert bilde til internet side og download bildet med WAP - Husk at linken må være 100% lik med store og små bokstaver og sånn Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Må da serveren støtte wap?? Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 http://www.sonyericsson.com/no/spg.jsp?page=start Gå til fun and downloads..der kan du laste ned Image editor for SE telefoner..men jeg tror du må registrere deg (koster ingenting). Nokia har noe som heter Nokia PC-Suite, dette vet jeg følger med til 6610..og sikkert til noen av de andre modellen også. Nokia PC-Suite vet jeg ikke om det går å få lastet ned fra noe sted på nettet. Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Upload redigert bilde til internet side og download bildet med WAP - Husk at linken må være 100% lik med store og små bokstaver og sånn Fungerte ikke. Må serveren støtte noe spesiellt? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Nei, men det du skal laste ned må være i rett format og direkte link til det du skal ha...f.eks "http://www.dinside.no/Bilde.jpg" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå