donhoang Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Hvordan får jeg mitt geforce2 gts til å kjøre counterstrike i 60 fps konstant? Når det er vill texas i cs, synker fpsen min til 30!!! Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Det går ikke ann ! Poenget er at du vil miste fps når der blir flere folk , mer skyting OSV ! Men du må skrive inn " fps_max 100 " i console ! For ellers vil den ikke gå over 60-70 ! Men du MÅ tweake dersom du vil ha bedre ytelse (fps) eks: max_smokeshells 0 max_shells 0 gl_lightholes 0 OSV !!! (les litt om det før du begynner å hærje !) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 hvis du har nettopp installert XP, så er det vel 'nvivia refresh rate fix' du er ute etter. XP låser refresh-raten til 60hz uansett oppløsning.. jeg fikk til sammenligning 80fps (selv når jeg så rett på bomben som eksploderte) med celeron450 og voodoo3 2000.. du burde kunne få mye mer enn 30fps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå