prozon` Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hei! Det som er problemet i hus nå, er at jeg nettopp har flyttet pc'en fra et rom til et annet. Etter jeg gjorde dette og hadde kobla opp pc'en så kom det ikke bilde på skjermen. Jeg hadde dette problemet etter jeg hadde bygd pc'en, men det fikk jeg fiksa. Grunnen var at jeg ikke hadde putta RAM'en i rett slots. Nå har det gått et halvt år siden dette skjedde, og pc'en har vært oppe og gått siden det. Har feilsøkt og prøvd å cleare cmos og prøvd å sett om noen av ledningene var løse, og har prøvd å starte pc'en med bare 1 ram brikke, dette utgjorde ingenting, var samme som skjedde. Ikke noe hell etter det. Har prøvd å bytta strømledninger til både pc og skjerm også. Derfor spørr jeg nå om noen har noen anelse om hva som kan forårsake dette problemet. Her er specs: Beskrivelse XFX Radeon HD 5770 1GB GDDR5 PCI-Express 2.0, "XXX", 2xDVI-I, HDMI, DisplayPort Intel Core i7 Quad Processor i7-950 Quad Core, 3,06Ghz, Socket 1366, 8MB, 130W, Boxed MSI X58 Pro-E, Socket-1366 ATX, X58, DDR3, 3xPCIe(2.0)x16, GbLan, Firewire, D $ Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 6GB CL9 Kit w/3x 2GB XMS3 modules, CL9-9-9-24, for Core i7 Lenke til kommentar
Cundou Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Starter OS? Det er kun manglende bilde på skjerm som er problemet? Har du evt. en annen skjerm å teste med, eller et annet skjermkort? Lenke til kommentar
Slesko Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Får alle USB devicene dine Strøm? vis du har en mus med lys etc, begynner den og lyse når du skrur på pcen? Yöu Lenke til kommentar
jonasb1000 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Det kommer ingen varsellyder fra pcen din, og det er heller ingen varsellamper som lyser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå