Macklemore Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) hei hvor kan man kjøpe sekker? min forrige knakk da jeg fikk en dør i trynet. sekken skal være kul for en 13 åring. jeg driter oppi at den skal være god og bære osv den skal være kul ;D Helst denne typen form... men uten den driitekle fargen. http://boardshop.no/node/38623 Endret 13. juni 2011 av Gurre97 1 Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Noe sånt som disse? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Rankiz Skrevet 14. juni 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Skal du være kul må du bruke manpurse. (Y) 11 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Rankiz, han er 13 år. Gurre, kjøp deg en kul Volvom- eller WESC-sekk, du. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg bryr meg ikke om hva du vil kjøpe, men lurer på hvordan du klarte å knekke en sekk. 3 Lenke til kommentar
spamex Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg bryr meg ikke om hva du vil kjøpe, men lurer på hvordan du klarte å knekke en sekk. Stussa litt på dette jeg og Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Brakk sikkert "pappen" i ryggen. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Gå på en skatebutikk eller sportsbutikk Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) TS: du har misforstått. Du bør ha en god sekk for å stelle pent med kroppen din og minske bærebelastningen. Det finnes uansett ikke kule sekker... Jeg må dog si at denne kombinerer kul og god: http://www.ospreypacks.com/Packs/TalonSeriesActiveLightPursuitsMultiUse/Talon33/ Endret 14. juni 2011 av iChristian 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg bryr meg ikke om hva du vil kjøpe, men lurer på hvordan du klarte å knekke en sekk. De plastikkgreiene som strammer remmene knakk... btw finnes kule sekker. og rankiz skal ikke ha homsebag.. 3 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Gutten er 13, husker jeg så rart på gutter med det jeg og. Gi han 5-7 år til, så kanskje han begynner å forstå. Når jeg var 13 brukte jeg No Fear hvis jeg ikke husker feil. Endret 14. juni 2011 av Christian B 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg hadde vel Bergans-sekk på den alderen. Rimelig god, rimelig god plass, så rimelig bra ut, men var langt fra rimelig i pris. I disse dager har jeg en enkel sekk jeg kjøpte på Session som får plass til to sixpacker og to helflasker sprit, samt diverse annet man trenger. God plass til skolebøker også. 2 Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg ser ikke på Paradise Hotell, så jeg har ingen anelse om hvem denne "Paradise-Ole" er, men siden han har vært med på tidenes mest harry program regner jeg vel med at han er ganske harry? Du har rett i antagelsen din. Jentene norge rundt ser ut til å digge stilen hans hvertfall. Sier ikke at jeg kler meg som Ole I paradise hotell, men stilen hans er uten tvil mye bedre og mandigere enn dem som går med stramme tettsittende bukser i alle regnbuens farger, homsevesker og backslick. Akkurat dette med klesstil er det mange delte meninger om og det går ikke ann å overtale hverandre her, lets face it. Jeg blir ikke å endre klesstilen min for dere og dere blir ikke å endre klesstilen deres for meg. Jeg går i det jeg synes er kult, dere går i det dere føler for. Jeg har ikke tenkt å endre noens mening, men jeg sier hva jeg mener og hva jentene i min vennekrets mener er en kul klesstil for menn. Tro det eller ei, men de fleste jenter vil ha en mann (hvertfall her jeg bor), ikke pappagutter i tettsittende bukser i alle regnbuens farger, homseveske og ekkel backslick. Kanskje liker noen jenter den stilen, men her hvor jeg bor grøsser jentene av slike gutter/menn. Og jeg bor ikke i drammen. Synes det ble veldig off topic her nå, så ender diskusjonen fra min side her. 1 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg har ingen skulderveske, ingen tettsittende bukser, og kort hår, ergo ingen sleik. Har dog ikke Ole-stilen heller. 1 Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Det har faktisk blitt bevist at jenter flest liker gutter/menn med mye penger eller makt og en "pappaguttstil" som du kaller det utstråler penger. Der hvor jeg bor blir hverken sleik eller messenger bag sett på tvert imot. Mens jersey shorestilen blir ansett som veldig harry. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Hepp! Har vel aldri sett en tråd som var så makkspist av OT, slettet det meste nå.. Om det oppstår mer OT i denne tråden så er sommerferien nærstående for vedkommende. So, back to basic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå