Gå til innhold

Kjøpe sekk til 13 åring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde vel Bergans-sekk på den alderen. Rimelig god, rimelig god plass, så rimelig bra ut, men var langt fra rimelig i pris.

I disse dager har jeg en enkel sekk jeg kjøpte på Session som får plass til to sixpacker og to helflasker sprit, samt diverse annet man trenger. God plass til skolebøker også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke på Paradise Hotell, så jeg har ingen anelse om hvem denne "Paradise-Ole" er, men siden han har vært med på tidenes mest harry program regner jeg vel med at han er ganske harry?

 

Du har rett i antagelsen din. ;)

 

Jentene norge rundt ser ut til å digge stilen hans hvertfall. Sier ikke at jeg kler meg som Ole I paradise hotell, men stilen hans er uten tvil mye bedre og mandigere enn dem som går med stramme tettsittende bukser i alle regnbuens farger, homsevesker og backslick. Akkurat dette med klesstil er det mange delte meninger om og det går ikke ann å overtale hverandre her, lets face it. Jeg blir ikke å endre klesstilen min for dere og dere blir ikke å endre klesstilen deres for meg. Jeg går i det jeg synes er kult, dere går i det dere føler for. Jeg har ikke tenkt å endre noens mening, men jeg sier hva jeg mener og hva jentene i min vennekrets mener er en kul klesstil for menn. Tro det eller ei, men de fleste jenter vil ha en mann (hvertfall her jeg bor), ikke pappagutter i tettsittende bukser i alle regnbuens farger, homseveske og ekkel backslick. Kanskje liker noen jenter den stilen, men her hvor jeg bor grøsser jentene av slike gutter/menn. Og jeg bor ikke i drammen.

 

Synes det ble veldig off topic her nå, så ender diskusjonen fra min side her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...