dinosauren Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Hei Byttet for et år siden eksosanlegg hos Svendsen eksos. Byttet da både midtre og bakre del av anlegget. Men like etter bytte var det begynte det å komme knirkelyder fra eksosanlegget når dette var kaldt, altså ved start av kald bil. Ganske fæle knirkelyder som oppstår akkurat i det gasspedalen bli trykt inn, eller akkurat i det gasspedalen slippes helt ut. Var hos verksted for å finne ut av ulydene, og det var verkstedet som påpekte at feilen kom av eksosanlegg bytte. Var hos svendsen eksos et par ganger og de klarte ikke å finne ut av feilen, og sa de ikke visste hva mer de kunne gjøre. Jeg flyttet så til en annen by for et år, og måtte derfor gi slipp på saken (Bilen har blitt kjørt svært lite dette året jeg har vært vekke). Men da Svendsen eksos har 2 garanti, og jeg nå er tilbake i hjembyen er jeg klar for å gjenoppta problemet. Noen som har opplevd noe lignende. Hvordan bør jeg gå frem, og hva bør jeg si om de sier at de ikke vet hva feilen er, og ikke kan gjøre mer? Til slutt bør jeg vel nevne at det er snakk om en Peugeot 307 04-modell bensin! Endret 13. juni 2011 av dinosauren Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Gå og sei at dei ikkje har utført skikkelig arbeid, forklar problemet som du gjor her og sei at dei _skal_ gjør noke med det, ellers får dei skifte eksos anlegget på nytt. Ferdig arbeid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå