herdon Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hei. På en internettside jeg har laget kommer det opp en feilmelding om at det er en syntax feil på linje 12 (står ikke mer annet enn det og filens plassering). På linje 12 ifølge sånn jeg har satt opp, står dette: if (POST['brukernavn'] != *** && POST['passord'] != ***) { *** er brukernavnet/passordet som er riktig (er bare store/små bokstaver og et mellomrom midt i). Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Tom_ Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 dollartegn er greit å ha med if ($_POST['user']=='admin') { 2 Lenke til kommentar
herdon Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 dollartegn er greit å ha med if ($_POST['user']=='admin') { Takk, glemte at POST skulle bli definert som en vanlig variabel man laget selv. Nå (etter at jeg oppdaget enda en feil der), så funker det. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Dette er en slurvefeil, og kan enkelt unngås ved bruk av en kraftig editor, populært kalt IDE som f. eks Netbeans som jeg personlig bruker. Hvilken som er best er en fanboykrig, så det er ikke vits å diskutere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå