Gå til innhold

Tips til hobby ?

ipzy

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 16. og jeg har veldig lite og gjøre i min fritid.

alt jeg gjør om dagene er og sitte med venner og drikke kaffee, røyke og snakker faenskab.

er det noen som har noe tips til hva jeg kan finne på ?

jeg er så jævla lei av dette kjedlige livet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, men det er få venner som er innteresert i de tingene jeg er , så jeg blir hvel alene i det meste.

Ja vurderer faktisk og slutte, men ikke så lett nå som nesten alle vennene mine røyker osv.

Lenke til kommentar

Hei, jeg er en gutt på 16. og jeg har veldig lite og gjøre i min fritid.

alt jeg gjør om dagene er og sitte med venner og drikke kaffee, røyke og snakker faenskab.

er det noen som har noe tips til hva jeg kan finne på ?

jeg er så jævla lei av dette kjedlige livet.

kommer ann på hvor du er men jeg kan anbefale seiling, programmering, blogging, skrive bøker, og hvis du føler at å forlate sofaen er meningsløst drid kan du jo spille Minecraft, da det er noe du aldri kan gå lei av hvis du er menneske :p

-frank

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Prøv forskjellige ting og se hva du er god til, alt blir automatisk gøy når man er god i det. Drev du ikke med noen form for sport eller lignende da du var yngre?

Jeg spiller selv fotball, sluttet med skikkelig lag og startet opp et vennelag som ikke er fullt så seriøst, fantastisk gøy :)

Ellers støttes paintball, hvis det er noen klubber du kan spille i (du trenger egentlig ikke noe klubb, bare finn et sted ute i skauen hvor du kan spille med noen venner). Det er dyrt å kjøpe våpen, så du bør i så fall leie en markør og prøve det før du bestemmer deg for å gå for det.

Ellers er det en del ting du kan gjøre uten at du er avhengig av å få venner med på det. Det er for eksempel sikkert en badmintonklubb i nærheten av deg. Personlig synes jeg det virker dritfett :D

Lenke til kommentar

Støtter paintball. Jeg og fem andre venner har kjøpt markør, og spilt to ganger på tre dager nå. Nå er det minst to andre som skal kjøpe.

Det er sosialt, det er morsomt, man får sjansen til å "markere" dine beste venner (som kan resultere i et fint lite blåmerke ;)), det er trening og du får være ute. Perfekt hobby! :)

Lenke til kommentar

Styrketrening. Utrolig motiverende å se at man blir sterkere og klarer å løfte mer. Dessuten er det dritt å være slapp og lubben, mens man ser andre går ripped på stranda :p (Snakker av erfaring, har vært skadet i ca. 2 år nå)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...