SindreMA Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg bestilte en stasjoner pc fra komplet.no den 7juni ,men jeg skal reise til Italia den 19 juni. Skal være borte i litt over 3 uker Så det jeg lurer på om jeg får den før jeg reiser? For hvis ikke kommer den er jeg redd at den blir sent tilbake innen 14 dage! Så er det noen som vet om det går an å få posten til å holde paken en til to uker til? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Om du går inn på kontoen din på komplett.no, so kan du sjå statusen på pakken. Men frå 7-19/6 hadde jo vore ganske elendig levering om dei hadde det på lager. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hvis Komplett skal bygge maskinen opplyses det om 12 dagers ventetid. I så tilfelle og med noen dagers postgang samt helgedager så kommer den nok når du har reist. Ring dem så finner dere sikkert en løsning. Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 make a call! og det løser seg helt sikkert! Lenke til kommentar
SindreMA Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Skal jeg ringe komplet eller posten? Lenke til kommentar
SindreMA Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg har sett på siden og ser at det står at orderen vil bli sent snart . Får bare håpe at posten er rask Lenke til kommentar
Mappo Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hehe, ja Eller så får du nesten ringe komplett og be dem avvente til en dato du vet du er hjemme. Tror det er bedre å ringe komplett enn posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå