Shruggie Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg har for tiden GRUSOMT lyst på gode donuts slik de har i USA, men det eneste jeg finner i Oslo er på 7-eleven eller McDonalds, og de er ikke fantastisk gode selv når de er ferske... Og de er aldri ferske... Er det noen som vet om et sted i Oslo som faktisk lager donuts? Et bakeri eller noe? Trenger ikke ha fantastisk stort utvalg, jeg har bare lyst på donuts noen ganger 1 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Du kan jo prøve å lage noen selv? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Ah, jeg er redd smerte og brannvesenet forhindrer meg fra slike aktiviteter Read: I suck at cooking. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Du kan jo se på vanlige bakerier og matbutikker. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Sure, eller jeg ta snarveien og spørre om noen vet om et sted... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg unner meg slike godbiter en sjelden gang, og de jeg liker best er faktisk på Rimi. Donuts blir ofte veldig tørre synes jeg, men de på Rimi holder seg myke og fine. Og klissete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå