iChristian Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg er ikke for straff. Du burde snakke med han om at slikt ikke bør gjøres og du bør gjøre det på en pedagogisk måte... Men du har egentlig allerede tapt dette siden du startet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Her synes jeg en passende straff burde vært å drepe han mens han sover. Det virker prevantivt i tilfelle han kanskje har tenkt til å facerape deg en gang til. 5 Lenke til kommentar
vZ Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Han er den barnslige av dere? Hmm.. Lets do that again. Du faceraper han. (2 uker siden) Han faceraper deg. (hevn) Du søker om hjelp og tips til straff. (diskusjon.no) Han trener og blir stor. (treningsstudio) Du gir han skammekroken, men må se deg slått. (Alpha Male vs. Average Frustated Chump) Han trener og blir større. (treningstudio) Du innser ditt nederlag ang skammekroken og må finne andre løsninger på straff. (facepalm) Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Kanskje du har noen tips på metafysisk avstrafning som jeg kan bruke? THERE IS NO GOD! 1 Lenke til kommentar
Nordkjosbotn Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Her synes jeg en passende straff burde vært å drepe han mens han sover. Det virker prevantivt i tilfelle han kanskje har tenkt til å facerape deg en gang til. Nei, nå syns jeg du gikk over streken, det er faktisk broren min det er snakk om. Ser ut som det er enda en ung herremann som fortjener litt metafysisk avstraffning. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Dette syns jeg forresten var veldig dårlig gjort, hvis denne tråden blir borte, hvordan skal jeg da finne ut av hvordan jeg skal sette lillemann på plass? Det blir desverre ditt problem. Forumet er ikke plassen for å diskutere straffemetoder overfor søsken, enten det nå er alvorlig ment eller ikke. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg