Nordkjosbotn Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg oppdaget i dag at min lillebror hadde vært inne på facebook-profilen min og skrevet at jeg liker penis. Han er av den obsternasige og veslevoksne typen og argumenterte med at han hadde retten på sin side fordi jeg skrev at han likte pupper på hans status. MEN DETTE VAR TO UKER SIDEN! Og jeg er eldre. Har noen gode forslag til hvordan jeg kan avstraffe han? Tidligere har jeg satt han i skammekroken, men han har begynt å vokse og er nå dessverre sterkere enn meg. Takk for hjelpen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Du har en lillebror som er sterkere enn deg? <--------- Endret 13. juni 2011 av Slettet+45613274 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Så du skal straffe broren din, for at han tok hevn etter at du var barnslig først? At du er eldre gjør saken værre, du burde i skammekroken! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hva med å vokse opp? Høres ut som om du fortjente det i mine øyne. Du begynte tross alt. Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 hahhhaah, du kan jo eventuelt la det ligge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Sladre til mammaen din høres ut som en bra ting. Husk å nevn hva du gjorde først, og hva det resulterte i. Kanskje dere begge får dataforbud? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Han er av den obsternasige og veslevoksne typen og argumenterte med at han hadde retten på sin side fordi jeg skrev at han likte pupper på hans status. Så vidt jeg vet tillater ikke retten hevn. MEN DETTE VAR TO UKER SIDEN! Derfor er det greit? Og jeg er eldre. Har du rett til å facerape andre fordi du er eldre? Har noen gode forslag til hvordan jeg kan avstraffe han? En straff du hadde gått med på. Du har tross alt utført samme handling selv. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg håper for din skyld at du tuller. Herre min hatt! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Er det ikke bare å eskalere facerapinga? 2 Lenke til kommentar
Nordkjosbotn Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Sladre til mammaen din høres ut som en bra ting. Husk å nevn hva du gjorde først, og hva det resulterte i. Kanskje dere begge får dataforbud? Dessverre har ejg og min bror vokst opp i "a broken home" som det så fint heter. Mamma er gift på ny, og pappa, som vi bor hos, er stort sett i hammerfest og kjører helikopter. Når han er hjemme i Oslo er det som regel i anledning et utdrikningslag og kommer ikke hjem før han har drukket nok til å synge karaoke til eminem. Jeg har med andre ord ingen å sladre til ( ) og har påtatt meg ansvaret for å oppdra langemann. For som noen påpekte; han er riktignok lillebroren min, men har skutt i været de siste par årene, og pumper jern for harde livet, noe som forøvrig fungerte mot skammekroken. Han biter dessuten ikke på psykisk avstraffelse da han rett og slett er for dum, så jeg lurer på om noen andre har gode erfaringer med fysisk avstraffelse hvor man ikke trenger å være sterkere enn byttedyret sitt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Har du fått oppgaven å oppdra broren din, tror jeg at du skal kontakte barneværnet. Du virker som en gutt på rundt 14-15 år, og kan umulig ha slike oppgaver enda. Ikke straff han, du fortjente det. EDIT: Husk at bruker du vold eller ting som gjør at han kommer til skade, kommer onkel blå å banker på døra. Husk at du gjorde dette først, og at det var en dårlig og barnslig spøk, du får tåle din egen medisin! Endret 13. juni 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Nordkjosbotn Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Er det ikke bare å eskalere facerapinga? Jo, jeg tenkte på det først, men det var lettere før. Da visste jeg at passordet hans var "ullgenser", men han har faktisk byttet dette etter at han lærte seg hvordan han skulle gjøre dette. Lenke til kommentar
vZ Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Huff, nå er du virkelig blitt avslørt. Er bare en ting å gjøre; låse seg inn på rommet og ikke vise ansikt før om 2 uker. Da regner jeg med at hele situasjonen har roet seg ned, og penis-snakket i nabolaget er over. Når det gjelder avstraffingen din, så har jeg nettopp gitt tips til bror din om hvordan han skal avstraffe deg for din ugjerning. 1 Lenke til kommentar
Nordkjosbotn Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Har du fått oppgaven å oppdra broren din, tror jeg at du skal kontakte barneværnet. Du virker som en gutt på rundt 14-15 år, og kan umulig ha slike oppgaver enda. Ikke straff han, du fortjente det. Nei, jeg tror du har misforstått. Jeg er 21, det er han som er 16 år og dermed også den barnslige av oss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Troller du? Tråden er rapportert gi og med du vil gi fysisk straff til din yngre bror, over en handling som du startet med å gjøre mot han. VOKS OPP! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Nei, jeg tror du har misforstått. Jeg er 21, det er han som er 16 år og dermed også den barnslige av oss. Dermed? Tror du bruker feil ord her. At du er eldre enn han betyr ikke at han er barnslig og du ikke. Dersom du ser på facerape som barnslig, så går du også innenfor den definisjonen. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Straff er uansett feil oppdragelse, særlig fysisk straff og skammekroker... Håper du innser det før du får egne barn... Lenke til kommentar
Nordkjosbotn Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Troller du? Tråden er rapportert gi og med du vil gi fysisk straff til din yngre bror, over en handling som du startet med å gjøre mot han. VOKS OPP! Akkurat, jeg skjønner. Da jeg sa "fysisk" mente jeg selvsagt ikke "fysisk", han er jo trossalt sterkere enn meg. Jeg mente mer metafysisk, som f.eks å ta han med sprettert eller no sånt? Dette syns jeg forresten var veldig dårlig gjort, hvis denne tråden blir borte, hvordan skal jeg da finne ut av hvordan jeg skal sette lillemann på plass? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Sprettert er IKKE metafysisk... Lenke til kommentar
Nordkjosbotn Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Sprettert er IKKE metafysisk... Okey, bra du sa ifra, for da burde jeg ikke ta han med sprettert skjønner jeg. Kanskje du har noen tips på metafysisk avstrafning som jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg