Gudrunna Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg vet ikke om jeg satte spørsmålet på riktig sted, men jeg får da håpe! : ) Jeg driver og rydder i pcen, den blir jo så treig! Og det var noen triks jeg lurte på : ) Og ett spørsmål til da.. Hvordan tar man av dissa "fancy" tinga, som gjør så det ser så "fint" ut -.- For det første er det hovedproblemet, for det andre er det iriterende.. Også.. Tips takk -Jan Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Areo effect? Her er link til vista og win 7 (da det bare er de som har det) http://www.howtogeek.com/howto/windows-vista/disable-aero-on-windows-vista/ Defragmentering eller fjerne cookies kan hjelpe litt (defragmenering mest! men ikke gjør dette på SSD) Evt kan du kjøpe en ssd som gjør oppstartstider raskere Btw, Hva er os'et ditt? win 7? Lenke til kommentar
Gudrunna Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Areo effect? Her er link til vista og win 7 (da det bare er de som har det) http://www.howtogeek.com/howto/windows-vista/disable-aero-on-windows-vista/ Defragmentering eller fjerne cookies kan hjelpe litt (defragmenering mest! men ikke gjør dette på SSD) Evt kan du kjøpe en ssd som gjør oppstartstider raskere Btw, Hva er os'et ditt? win 7? Takk Det er win 7 da En grunn til at jeg satt deet i 7 forumet ; ) Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Fant bare den på "Nyeste tråder ", så orket ikke å see deet pååå hvvvooooooor deeeeeeeeet var Måtte bare siden du gjorde det XD Men hjalp det noe? Lenke til kommentar
Gudrunna Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Fant bare den på "Nyeste tråder ", så orket ikke å see deet pååå hvvvooooooor deeeeeeeeet var Måtte bare siden du gjorde det XD Men hjalp det noe? Nja, jaa Nå tar det iallefall ikke 2 minutter og åpne en mappe : ) Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Kaboom... http://www.microsoft.com/atwork/maintenance/speed.aspx =) Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Kan også være en god ide å starte msconfig og fjerne en del programmer fra å starte opp sammen med maskinen. Lenke til kommentar
Gudrunna Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Kan også være en god ide å starte msconfig og fjerne en del programmer fra å starte opp sammen med maskinen. Fjerner alt, men ikke det jeg ikke vet hva er, for vil ikke starte den, så er plutselig ikke menyen der.. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Det skal være helt trygt å fjerne alt fra oppstarts-opplegget. Skal ikke være noe systemkritisk der. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Du kan jo bare google det som måtte stå i listen, så finner du fort ut om det er noe du trenger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå