gusb3 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Hei jeg er en gutt som nettop har hatt konf og har tenkt å bygge pc for første gang. Har tenkt til å bruke den mest til spill(BF3), men også til film og surfing. Jeg har sett litt rundt og funnet fram til noen deler jeg syntes virket bra: Kabinett: Min lenke CPU kjøler: Min lenke PSU: Min lenke minne: Min lenke skjerm: Min lenke CPU: Min lenke HK: Min lenke GPU: Min lenke Optiskdrev: Min lenke HDD: Min lenke OS: Min lenke Jeg er litt usikker på GPU, burde jeg velge TI versjonen?(vil gjerne kunne spille BF3) jeg er også litt usikker på skjerm. Glad for alle svar Endret 13. juni 2011 av gusb3 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Ti-utgaven er et hakk raskere, så Gigabyte GTX 560 Ti OC er greit for prishoppet. Angående BF3 vil du fint kunne spille det, men ikke forvent å kjøre det i nærheten av maks. Ryktene tilsier at det kan være det hardeste spillet noensinne å kjøre på maks. Lenke til kommentar
gusb3 Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Ti-utgaven er et hakk raskere, så Gigabyte GTX 560 Ti OC er greit for prishoppet. Angående BF3 vil du fint kunne spille det, men ikke forvent å kjøre det i nærheten av maks. Ryktene tilsier at det kan være det hardeste spillet noensinne å kjøre på maks. endrer til det kortet Lenke til kommentar
gusb3 Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Når det gjelder skjerm, burde jeg kjøpe en med IPS panel eller en med 120hz? Lenke til kommentar
gusb3 Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 er dette et bra oppsett eller burde jeg bytte ut noe. Kan noen svare, vær så snill Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Alt ser bra ut. Angående IPS eller 120Hz kommer det helt an på om du skal spille i konkurranser og slikt. 120Hz er bra om du har tenkt å spille mot andre i FPS og trenger ekstra rask responstid. IPS er bra om du skal drive med bildebehandling og annet som er mer avhengig av god fargegjengivelse. Du blir nok ikke skuffet uansett hva du velger Lenke til kommentar
gusb3 Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Alt ser bra ut. Angående IPS eller 120Hz kommer det helt an på om du skal spille i konkurranser og slikt. 120Hz er bra om du har tenkt å spille mot andre i FPS og trenger ekstra rask responstid. IPS er bra om du skal drive med bildebehandling og annet som er mer avhengig av god fargegjengivelse. Du blir nok ikke skuffet uansett hva du velger Bra! takk for svar Går for dette oppsettet og IPS skjerm Lenke til kommentar
gusb3 Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 ser at de ikke har denne inne hos dustin. Er det noe vits å ha kjøler i det hele tatt? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hvis du skal overklokke så er det et must, hvis du ikke har slike planer klarer du deg fint uten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå