Hveding Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hei! Tenkte å kjøpe en hard-disk, som kun blir brukt til filmer, musikk, bilder og film prosjekter. Har hatt min erfaring med western digital, og er ikke fornøyd! Kjøpt 3 hard-disker fra de og alle har kollapset. Tenker på en hard-disk som kan kobles til pcen via usb, og 1TB plass. Mvh Patrick. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Alle disker ryker før eller siden, og alle diskprodusenter så vidt meg bekjent opererer med 5 års garanti så det burde ikke være noe stort problem. Personlig så sverger jeg til Seagate, men de kollapser jo de og før eller senere. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Nå finnes det så mange merker, f.eks Samsung de går jo for å være gode. Jeg har desverre hatt harddisker over 5 år de funger ennå. Er litt irriterende fordi jeg håper de skal ryke snart. Fordi da kan jeg bruke hammer å knuse 2,5" harddiskene mine siden de er for gamle. Ikke gøy å ha min 30 GB IDE harddisk ennå. Selv om merket samme fra toshiba. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Forslag til en ? Ikke bare et merke, men en hard-disk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå