Johnny2000 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Ja, jeg kjeder meg litt og bestemte meg for å rengjøre kabinettet. Prøvde å plukke det fra hverandre så mye jeg klarte Så hvilket kabinettet er det som er fullstendig avkledd her? Premie er valgfri is på nærmeste kiosk. Lenke til kommentar
Johnny2000 Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Æsj! Var det så lett? Eller har du samme selv? Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Visste ikke hvilket kabinett det var (følger ikke så mye med på fronten) men STOOR rund vifte foran og 2 små firkantet vifter bak i kabinettet høyt oppe er det ikke mange som har. Lenke til kommentar
Plexim Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 tenkte HAF 912/922 med en gang, men kom fort på at det ikke var 922 og etter noen sekunder til så var jeg ganske sikker på Corsair Graphite 600T selv Lenke til kommentar
Plexim Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 kan skaffe bilder av andre kabinetter selv, men da blir det ikke strippede kabinetter, da blir det mer detaljer og slikt, hvis noen andre gidder å arrangere konkuranse da, vil ikke dele ut premier selv med det første, hvis ikke det blir noen kroner via paypal ellerno slikt da, men bare si ifra hvis du trenger bilder til flere konkuranser Lenke til kommentar
Johnny2000 Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Det hadde jo vært artig om flere hadde giddet å lage konkurranser. Trenger jo ikke være premier uansett. Men jeg skal nå stå for 30 kroner til is til Flimzes Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Premie er ikke så viktig, men det var en del ganske tydelige kjennetegn som gjorde det lett å finne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå