8483838383 Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Sendte for 1-2 måneder inn radiatoren min til databutikken. Idag fikk jeg en pakke i posten fra dem, oppi den lå pakken jeg hadde sendt og 5 drops. Pakken min hadde de ikke åpna, bare gnagd på ettpar måneder å sendt tilbake. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 jaja.. du fikk iallefall fem drops som trøst. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Det er hva jeg kaller service! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 jeg er MEGET overrasket over at du fikk 5 drops ( sikker på at en regning på 10 drops ikke fulgte med i pakken ) ? fra spøk til depresjon, bruk webshopguiden, hadde du gjort det så hadde du fort innsett hvorfor man skal holde seg LANGT unna databutikken.com men jeg skal ikke hoppe frem til noen konklusjoner uten å vite alle fakta i saken, får ha meg unnskyldt hvis jeg tar feil. men jeg er bare så lei av folk som ignorerer webshopguiden for så å syte over at de er blitt svindlet.. (sier ikke at dette gjelder deg, for alt jeg vet har du lest guiden, men da forstår jeg ikke hvorfor du har bestilt derfra) når det er sagt, er det ikke på tide at hw.no drar igang en liten GRUNDIG undercover test av databutikken.com ? har lagt merke til en del personer i det siste som har klaget på databutikken.com, noes om tyder på at folk flest bryr seg ikke om guiden.. (hva med å forandre litt på layout slik at webshoperfaringer linken lyser opp i trynet på deg når du kommer til hw.no ) hadde vært passende med en artikkel på hw.no om hvorfor man burde holde seg unna databutikken.com Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg viste jo at databutikken var useriøse da, men jeg tenkte at det ikke kunne gå så mye galt med ett vannkjølings sett. De kunne ivertfall åpna pakken da Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Det finnes MANGE slike tråder, men det er tydeligvis ikke nok Er enig at det burde dras igang en undercover operasjon mot databutikken. Jeg er villig til å vitne mot dem... Lenke til kommentar
Krissern Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Humm.. har ikkenoen dårlige erfaringer med databutikken.. men så har jeg heller ikke prøvd å sende dem noe i retur heller.. Da jeg bestilte derifra spurte jeg via mail om dem gadd å justere bestillingen min.. gikk fint det Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Som jeg har sagt før, du får ikke erfart hva en webshop er før man har vært igjennom en retur sak. Det burde vært egen tråd i dette forumet på retursaker. Her kommer det virkelige erfaringene frem. Å skrive svar til denne tråden at man er svært godt fornøyd med Databutikken og samtidlig sier at man ikke har hatt en retursak, ja da burde man i høyeste grad hold kj.... :o Beklager ordbruken, men jeg mener det. Retur saker er pest og plage... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Kjøpe ifra databutikken = GOD PRIS! Litt trege og dårlig lagersystem. Levere til databutikken = Ikke så bra. Jeg puttet et HK i med og en hardisk i samme boks. Da kunne HK bli ødelagt pga at det lå en hardisk i samme boksen. Selvom Det var godt med isolasjons imellom dem og den lå oppå PCI slottene.. Fikk hardisken på garantien da. Men jeg handler ikke der igjen.. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg kjøpte prosessoren og rammen min hos databutikken, men heldigvis fungerer alt så jeg slipper åretunere ting....har hørt de er dårlig på den slags service som å ta imot og bytte ødelagte komponenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå