skierpk Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 De fire siste dagene har jeg fått artifacts på skjermen i oppstarten og i vanlig bruk. I oppstarten består det av mange store firkanter, mens ved valig bruk er det som bildet viser. Noen som vet hva som er feil? Eller som har sett problemet før. Hva gjør jeg. Er det skjermkortet som tar kvelden eller er det broblemer med drivere? Skjermkortet er av typen Hercules Prophet 8500 128MB [/img Lenke til kommentar
Bach Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Finnes en biosoppgradering hos Hercules. En annen fix du kan prøve er å ta ut skjermkortet og rense kontaktene med et eller annet. Og fjerne evt. støv i AGP-sporet. Vattdotten på undersiden av Zippo'n har fiksa maskinene på jobben noen ganger. :-) Lenke til kommentar
skierpk Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Så du tror det er kontaktfeil mellom skjermkort og hovedkort? Får prøve å rense kontaktene senere i dag. Lenke til kommentar
asad Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hvis du har overklokket skjermkortet ditt , så kan det være grunnen. Lenke til kommentar
skierpk Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Nope, det er orginalt og ikke tuklet med Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 du sier du har artifacts i oppstarten, mener du da BIOS? Hvis du har i bios er det i alle fall ikke driverne Lenke til kommentar
skierpk Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 ja i oppstarten også! Lenke til kommentar
southhome Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Har opplevd det samme på et geforce4 kort. komplett testet det , og fant ut at det var feil på minne på kortet. Lenke til kommentar
KidComa Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg hadde lignende artifacts på mitt radeon9700pro. Sendte det tilbake til komplett og fikk et 9800pro i retur. Kortet er høyst sannsynlig defekt Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 sikkert kortet.... Søstera mi sitt gamle GF2 kort (med passiv kjøling) ble drept av varmen i maskina. ribba var KUN festet med termisk lim, og gjett tre ganger: ja, den løsnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå