Drugoh Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg trenger penger til skjermkort og eventuelt PS3(Hater Xbox fortiden. Like før jeg selgte den for 300 kroner til en Statoil ansatt som nesten ble sparket for å fucke opp dassen hele tiden. Du kunne ikke få et hårstrå ned i den dassen uten at vannet rente ut. Men nå går jeg off-topic her) Det jeg tenkte var at jeg kunne selge Xbox 360 spill/Xbox 360'en(konsoll) for en grei pengesum. Jeg tenker personelig, at Gamestop tar litt for lite penger for spillene mine. Meste av de er fra 2009-2010. Jeg har 11 Xbox spill + 2 spill som jeg fikk med Xboxen sammensatt(Lego indiana Jones + Kung Fu Panda, boss). Jeg har også ca 21 PS2 spill. Jeg vil ivertfall ha en 50 lapp pr Xbox spill. Jeg lurer på om dere vet om en butikk Bergen som kjøper brukte spill/konsoll for en bra pengesum. Jeg har sålangt bare prøvd Gamestop på Åsane Storsenter. Gamestop tar 20-35 kroner. 35 er for bra solgte. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Du vurderer ikke heller å bruke finn.no da? Om du selger de til en butikk, så tilbyr ikke butikken den tjenesten for å være snill mot deg. De har selvsagt planer om å tjene penger på det de gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå