Teac Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Er rimelig sikker på at det er vanlig hdmi, men dersom det skulle vise seg at det er mini, så har vell det lite betydning? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Er rimelig sikker på at det er vanlig hdmi, men dersom det skulle vise seg at det er mini, så har vell det lite betydning? Kjipt å bestille en vanlig HDMI kabel, for å realisere at det er en MiniHDMI-HDMI jeg skal ha ;-) Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Det er vanlig HDMI ja, noe du ser ganske tydelig på bildet. Lenke til kommentar
eln Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Fjern ram deksel Koble av 2 flex kabler, tasatatur & mus? skru 2 skruene i front, 1 skrue under hver gummi knott og 4 skruer under batteriet Løft av topplokket (sitter godt) Ta av wlan kabelen som er jorda? i harddisk chassiet, fjern 5 skruer og du er ferdig Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få opp den breie flex kabelen? Den har ivertfall ikke samme åpnings mekanisme som den smale. Endret 21. juni 2011 av eln Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Du drar i den blå(?) plastsaken som ligger oppå og er festet i kabelen. Lenke til kommentar
eln Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Du drar i den blå(?) plastsaken som ligger oppå og er festet i kabelen. Utover? oppover? nedover? syns den sitter usaklig godt fast Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Den satt ganske hardt ja. Du drar den bortover. Altså mot deg om du sitter med maskinen "vanlig" med der batteriet skal fra deg. Ikke så veldig lett å forklare merker jeg. Lenke til kommentar
eln Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Den satt ganske hardt ja. Du drar den bortover. Altså mot deg om du sitter med maskinen "vanlig" med der batteriet skal fra deg. Ikke så veldig lett å forklare merker jeg. ah takk ingen låsemekanisme på den der da? Lenke til kommentar
janck Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Skal sette inn ny harddisk i Asus-en. Har fulgt oppskriften for demontering tidligere i tråden her, men får ikke av dekselet. Dvs. jeg har greid å lirke løs vha et bankkort fremme og på sidene. Men bak der batteriet sitter er det helt umulig å få løst. Dere som har greid å få dette til - hva er trikset for å få dekselet løst uten å brekke og ødelegge? Lenke til kommentar
eln Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Skal sette inn ny harddisk i Asus-en. Har fulgt oppskriften for demontering tidligere i tråden her, men får ikke av dekselet. Dvs. jeg har greid å lirke løs vha et bankkort fremme og på sidene. Men bak der batteriet sitter er det helt umulig å få løst. Dere som har greid å få dette til - hva er trikset for å få dekselet løst uten å brekke og ødelegge? Om du har løsnet alle de 6 skruene i bak-kant så skal det være å bare forsette med kortet, å vippe opp tastaturet i framkant. Sitter litt ekstra godt helt bakerst. Endret 22. juni 2011 av eln Lenke til kommentar
janck Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 ok, så det er skruer under knottene bak og... det foklarer problemet mitt. Da prøver jeg på nytt. Takk for opplysningen Lenke til kommentar
eln Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Får ikke hdmi tilkoblingen til å virke ordentlig. I Nvidia control panel, under set up multiple displays er det kun tv-skjermen som kommer opp. Får kun extended display og ikke clone slik jeg ønsker. Har nyeste driver fra asus.com Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Mulig tven ikke støtter oppløsningen? Vet ikke om den setter egen jeg. Lenke til kommentar
eln Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Mulig tven ikke støtter oppløsningen? Vet ikke om den setter egen jeg. Tv'n støtter iaf tom. 1080p Men man må vel ikke kjøre lik oppløsning på begge skjermer for å få til clone? trenger ett program som kan overstyre det for nvidia driveren gir meg ivertfall ikke muligheten. Endret 23. juni 2011 av eln Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå