Coa Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Uke 6 - dag 2 Frontbøy 3x8 - 50kg Bulgarske utfall 3x10 - 10kg Uke 6 - dag 3 Chins 4x5 - bw+10kg 1x4 - bw Smalbenk 3x5 - 70kg Sittende skulderpress 3x8 - 40kg Sittende roing 3x10 - 59kg Skråbenk 2x8 - 55kg Helt utslitt på skråbenken. Litt usikker hvor lenge jeg kan fortsette å øke. Skal gjøre et forsøk på å øke antall reps på vektene jeg ligger på nå, om ikke det funker dropper jeg ned på vektene og skrur opp antall repeitisjoner til 8-12 på alle øvelser med untatt av markløft. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Noe å si på teknikken? Har mer å gå på, men tørr ikke å øke noe særlig til jeg er helt sikker på at den er god nok. http://www.youtube.com/watch?v=iPO3oBoMXUU Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) Relativt pent i mine øyne, ser ut som om du "vil" starte med rumpa lavere enn det du gjør men siden du er så nøytral i ryggen er den faktiske start-posisjonen din bra, om jeg skal pirke videre kunne du kanskje strammet glutes/hamstrings mer og dytta hofta mer fram mot lockout-posisjonen. (Har altid disse 4 tingene i bakhodet mens jeg løfter "stram core, hofte fram, bryst opp samt. nøytral hode/nakkeposisjon) Edit: vil bare skyte inn i at jeg egentlig ikke på noen måte har the credentials til å gi teknikk tips og jeg ville heller ha ventet til winger kommer med sin ekspertise. Endret 23. februar 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) Jeg er ikke noe ekspert, men ser rumpa går opp før ryggen følger etter. Par videoer. http://www.youtube.com/watch?v=Syt7A23YnpA http://www.youtube.com/watch?v=ql-N9hAuxNs Endret 23. februar 2013 av WaterMarked Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Jeg er heller ingen ekspert, men jeg syns bevegelsen din ser veldig to-delt ut på veien ned, om det gir mening. Det ser nesten ut som du er på vei til å ta en strakmark, og så oi, der bøyde knærne seg også ja. Jobbe med å få baken mer ut på veien ned. Opp syns jeg ser mye bedre ut enn ned . Venter i spenning på wingeer sin dom . PS: Du ligner så ekstremt på eksen min. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 Relativt pent i mine øyne, ser ut som om du "vil" starte med rumpa lavere enn det du gjør men siden du er så nøytral i ryggen er den faktiske start-posisjonen din bra Jeg er ikke noe ekspert, men ser rumpa går opp før ryggen følger etter. Jeg klar over det. Har forsøkt å gjøre noe med det for å unngå unødvendig belastning på korsryggen, men det ser fortsatt ut som om jeg sliter med det. Skal jobbe med det! Jeg er heller ingen ekspert, men jeg syns bevegelsen din ser veldig to-delt ut på veien ned, om det gir mening. Det ser nesten ut som du er på vei til å ta en strakmark, og så oi, der bøyde knærne seg også ja. Jobbe med å få baken mer ut på veien ned. Opp syns jeg ser mye bedre ut enn ned . Det har jeg ikke lagt merke til før nå, men jeg ser det når du nevner det. PS: Du ligner så ekstremt på eksen min. Jeg velger å ta det som et kompliment, jeg Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Uke 7 - Dag 1 Frontbøy 3x8 - 55kg Chins 5x5 - BW+10kg Pendlay rows 5x5 - 60kg Benkpress 5x5 - 70kg Bulgarsk utfall 2x8 - 25kg Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2013 Uke 7 - Dag 2 Markløft 1x4 - 115kg 1x3 - 115kg Smalbenk 3x5 - 70kg Sittende skulderpress 3x9 - 40kg Curls for the girls Kommer til å droppe vekten i mark med noen kilo for så å øke med 2.5kg i uka. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 PHAT! Nytt treningsprogram! Kommer til å kjøre en modifisert utgave av denne http://fitnessbloggen.no/treningsmetoden-phat/ Må fjerne noen øvelser pga tilgang på utstyr og legge til et par for å kompensere. Går fra 3 dager i uka til 5, så fjerner noen øvelser så spranget ikke blir for stort. Kommer til å ligge i kcal-overskudd så jeg blir god og feit til sommeren. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Bra volum i det programmet der. Følger med her Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Spent på hvordan det går! Blir vel ikke sixpack med det første, men har så mye fritid om dagen at jeg nesten må prøve ut programmet. Uke 1 - Dag 1 Markløft 3x5 - 105kg Pullups 2x7 + 5kg Chins 2x7 - 5kg Skulderpress 3x10 - 17.5kg Dips 2x10 Var så mange mennekser på senteret at økta ble rimelig vanskelig å gjennomføre. Sto fem(!) i kø for den ene benkpressen. Da var det bare å gi opp og dra hjem. Trene tidlig eller sent fra nå av. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Uke 1 - Dag 2 Knebøy 3x5 - 65kg Frontbøy 3x8 - 55kg Bulgarsk utfall 3x8 - 25kg Fikk trent skikkelig knebøy for første gang på litt under et år. Føles knallbra. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 Uke 1 - Dag 3 Pendaly rows 3x6 - 55kg Chins 3x8 Stående roing 3x8 - 45kg Chins - smalt grep 2x8 Kroc rows 2x12 - 22.5 Skulderpress 3x10 - 17.5kg Sidehev 3x12 - 5kg Merker at senteret legger en den del begrensninger for hvilke øvelser jeg kan gjøre, men får bare leve med det. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Lol. Hva mener du med at senteret legger begrensninger? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 Det mangler noe apparater og senteret er så lite at du blir stående i kø om det er mer enn fire som trener. Men jeg klarer meg helt fint, det er ikke det. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Tren på campus -> Problem solved. Elverhøy er jo uansett bare ment som en reserveløsning til Kraft II blir bygget. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2013 Uke 1 - dag 4 Knebøy 3x6 - 55kg Frontbøy 3x8 - 55kg Bulgarsk utfall 2x10 - 12.5kg Må begynne å følge bedre med. Jeg har trent på de samme vektene på frontbøy i flere uker. Helt håpløst å glemme å øke. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Tren etter åtte så slipper du rushet, det er jo umulig å puste når det er mer enn et par stykker der samtidig. På tide å følge med og fokusere på tyngre vekter - only way to gain! Bra mark da Endret 12. mars 2013 av Anaio Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Noen som kunne tatt en titt på bøyen og gitt noen tilbakemeldinger? Teknikken ser ut til å være dårligere enn jeg trodde. Må passe på skyte ut knærne og gå dypere, men usikker på hva annet som kan forbedres. http://www.youtube.com/watch?v=KoFviygWIfE&feature=youtu.be Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Synes ikke det så ille ut. Hvorfor skal du så mye dypere? Det er godkjent dybde, og det er ikke alle som har kroppen til å klare A2G heller. Ellers blir det som du sier at du kan jobbe med å dytte knærne mer ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå