hen-enge Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hvordan er det mulig? Var innom sidene deres i dag jeg...var jo inne på sidene deres tidligere i dag - vel å merke i natt (samme dato)! Når jeg nå skal inn å velge den samme konfigurasjonen som jeg valgte tidligere (i natt, dato 30/07/03) blir den dyrere, merket dette først når jeg trykket inn den billige konfigurasjonen som endel har bestilt! - den til 8500 sånn ca. Står i alle annonsene rundt omkring på forskjellige websteder at tilbudet gjelder til 30/07/03 - altså i dag, men så sletter dem det før det står i annonsene? Hva skjer med dem? Står på siden du kommer frem til at tilbudet gjelder til 29/07/03, men dette er jo ikke noe jeg har sett tidligere og var jo innpå siden deres i dag (natt) 30/07/03 og kunne bestille tilbudet! What to do? Ta en telefon til Dell og høre hvordan saken ligger, jeg skal da for søren ha den pc'en til nice-price!? Hvis ikke drar jeg over til kundeservicen deres og gir dem et realt spark i balla! Slik kan en da ikke behandle kundene sine. Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Ja, ring dem og hør med dem. Er de hyggelige får du den til nice prise men er de slemme som de kan være sier de. Sorry bruk briller når du leser annonsen vår. Eller noe i den duren. Men iallfall ring dem. Lenke til kommentar
hen-enge Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Klarte å finne frem til siden med nice price. Så vi får se...tror det blir bestilling før dagen er omme. Men står fortsatt litt og tenker på Whitebox'en...hvis noen fortsatt gidder, kom gjerne med innspill for og imot de to pc'ene! Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 skal ikke uttale meg om hvem som trenger et spark i balla, men jeg bestillte 500m for 3 dager siden, og når jeg går inn å konfer samme system nå er prisen helt lik.. og grunnkonfig til 8.546.- har jeg også... sikker på at det ikke er du som har klikket på mer en du kan huske?? Lenke til kommentar
hen-enge Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Fant frem gladprisen. Men jeg oppgraderer min bærbare litt, kraftigere prosessor og harddisk. Blir vel på litt over 10 000,- Tilbudet/prisen er vel fortsatt bra da? Som sagt kom gjerne med alskens innspill... Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 RAM kan du kjøpe på PS eller komplett, 1400x oppløsning på 14,1" kan bli litt lite/mye.. det kommer 7200rpm disker rundt hjørnet til bærbare.. kanskje vente med diskbytte og kjøpe en separat? bare noen tanker/tips.. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 hen-enge da, jeg var også inne i natt, men de hadde ikke fjernet tilbudet, webserveren hadde bare litt rusk i tp-pluggen i natt. Ingen vits å loke ut helt for det Truer til og med med å sparke noen hehe Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Flavabone Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Ta en telefon til Dell og høre hvordan saken ligger, jeg skal da for søren ha den pc'en til nice-price!? Når jeg skulle bestille min bærbar hadde jeg ikke alle finansene i orden, og tilbudet gikk ut på dato hvis jeg skulle ventet, men jeg ringte inn og snakket med dem. Jeg fikk da inn en bestilling på det oppsettet jeg ville ha, med rabatter. Det jeg gjorde etterpå var å sette inn penger på oppgitt kontonummer jeg fikk, og maskinen gikk i produksjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå