chri-ot Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Hva var det aller første du skrev her på diskusjon.no? Husker du grunnen til at du registrerte deg? Post din første post/tråd her. For å finne din første post gjør du slik: Først naviger til "mine innlegg" -> Så trykker du på "tråder med aktivitet siste" Der velger du alle -> Så trykker du på siste side, nederst der ligger posten din. Jeg får vell begynne, i starten var jeg aktiv i filmskaping delen av forumet, dette var også grunnen til at jeg ble med. I denne tråden postet jeg min første post, og den lyder slik: Hei Hei Tittet bare innom og syntes det hørtes ut som en kul film så det hadde vært morsomt om du kunne laste opp manuset på hjemme siden min amatorfilm.piczo.com. På forhånd takk. hehe piczo.com, kunne ikke blitt mer useriøst Endret 17. juni 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Min første tråd her på diskusjon.no er eg relativt flau over Eg var ung, drev med casemodding og hadde en genial ide om en viftestyring eg ikke klarte å få ut av hodet mitt. Holder på med litt casemodding av pc'n min, og i den annledning legger eg inn flere vifter og lys i kabinettet. Derfor trenger eg en baybus, men eg har ikke funnet noen som gjør det eg trenger at den gjør, og eg har ikke kompetansen selv til å lage den. Derfor lurte eg på om det er noen der ute som kan elektronikk som har lyst å lage en til meg? Eg kan forklare videre hva eg trenger via epost. Eg betaler selvfølgelig. På forhånd takk =) Dette er nå ni år siden. Tiden flyr Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Var det noen som lagde den for deg da? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Neh, og kabinettet den skulle stå i ble brukt som rakettrampe på nyttårsaften 5 Lenke til kommentar
spamex Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Min første tråd var: Eg burde få meg ny pc nå, har en hp laptop og den er grei til å spille noen spill. Men nå har eg lyst på ny stasjonær pc til 6000-8000kr og eg trenger tips til hvilke deler eg burde ha. Begynte tidlig med å finne ut hvilke komponenter jeg skulle ha og nå har jeg endelig fått bestilt pcen Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Min første tråd: Kanskje litt feilposta, men det er faktisk eit lite problem med stasjonæren min.. De fleste her har sikkert høyrt om speedfan, og i speedfan fant eg eit lite problem... Det som er litt rart er at Temp3 ligger på 78-79 grader. Alle dei andre temperaturane ligger på fra 30-35. Og eg ser noko litt rart under Volt-målingane: +5V: 5,09V +12V: 22,44 Høge tall? Ja.. Har også eit program som heiter Corecenter frå MSI. Og det gir alarm for nettopp +5V og +12V Så eg lurer på kva temperatur 3 måler, og kva som kan være gale. Eg trur mest at det er hovudkortet (som er nesten heilt nytt) som er syndaren. Takk for svar. 7. juni 2007, jaja. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 hvordan finner dere igjen de gamle inlegene deres? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Finne når du er registrert og søke på årstallet og din bruker? Jeg prøver ihvertfall det nå, selvom søket er farlig sakte.. EDIT: No luck, finner ikke mitt første innlegg.. Endret 17. juni 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg har nå en god stund lagd musikk med eldre programmer som først med fasttracker og senere med modplug tracker, det har jo fungert bra for meg med samples(instrumenter) hentet fra nettet og gratis programvare, har denne hobbyen kostet meg hittil netto 0kr.Og har ikke tenkt å bruke penger på keyboard ennå kanskje senere, men hvilke fordeler har den i forhold til tastaturet når man bare arbeider med samples, altså små wave filer. Med modplug tracker kan man bruke vst effekter men vst instumenter har jeg ennå ikke funnet ut hvordan man bruker. Samtidig vurderer jeg å bruke mer proffe programmer men vet altfor lite om altenativene ennå, men er det noen som vet om noen programmer som ikke altfor vanskelig å bruke til å lage musikk med og samtidig kan brukes uten keyboard og selvsagt å koster skjorta av en fattig student. Tillegs spørsmål for eventuelle for de som gidder å svare, hvordan virker skal vi si de mer proffe progs. i forhold trackere Etter å ha lurket lenge på forumet lagde jeg meg en endelig en bruker. Drev med musikk (som jeg fortsatt gjør), men lette etter mer "proffe" programmer. Saken på visa er at jeg fortsatt bruker modplug tracker. Prøvd masse forskjellig, men går alltid tilbake til modplug tracker. For de som lurer, så er Modplug Tracker nå ett gratis open source program som blir aktivt utviklet den dag idag. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 For å si det på en fin måte; eg er ikke bruker på diskusjon.no på grunn av søkefunksjonen, men heller på tross av... Det eg gjorde var å gå på "Min profil", valgte "Finn mine innlegg & tråder" og deretter trykte eg på "Siste". Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Min første: God morgen Jeg har kjøpt meg en t630 fra sony ericcson, og ett billington bluetooth PCMCIA og jeg trenger no software for å kunne sende SMS fra pcen, sånn som man f.eks kan med Nokia, men Sony Ericcson har ikke dette. Så mitt spørsmål er om noen vet om en programvare som kan gjøre dette for meg? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 hvordan finner dere igjen de gamle inlegene deres? Sikkert flere som lurer på dette, så har oppdatert første post med fremgangsmåte. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Jeg registrerte meg i mars 2001 men finner ikke noen poster før i november 2001. ser at jeg er like flink til å la fingerne løpe over tastaturet da som nå. Kjøpte Asus v7100 deluxe Combo for en liten stund siden. Problemet mitt med skjermkortet er at hele maskinen låser segfryses når jeg spiller spill eller bruker en screensaver som benytter seg av OpenGL. Har lastet ned nye drivere og patchet biosen uten at det har hjulpet. har også prøvd med win 2000 (engelsk og norsk) og win 98 SE... noen aonm har noen forslag til hva det kan være? utenom at det kan være et defekt skjermkort...? det var forresten post 14.635 på forumet mens denne posten er nummer 17.913.567 Endret 17. juni 2011 av ilpostino Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hentet fra: Post ditt første innlegg! Hei. Har valgt meg en skoleoppgave om å lage en animasjonsfilm. Har tenkt å lage en animasjon om en plastelinafyr som utfører div. oppgaver. Har alle bildene, men vet ikke hvordan jeg lager en god animasjon ut av det..Prøver meg fram med Windows Movie Maker, men det er ikke helt det jeg er på utkikk etter. Kan jeg få litt hjelp..? Jeg kom over denne siden: http://www.nva.no/standard1.asp?side=laganimasjon.inc -men hva med lyd og musikk? Har både XP, Vista og OS X. Så alle programmer unntatt de linux-baserte funker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hei, jeg heter Jonas og spiller WarcraftIII, jeg søker noen til å spille 2vs2 med, her er kravene mine: 42%+, 150 kamper spillt, og helst kunne spille med de fleste typer eks. Orc, Undead, Human, Night Elf. (helst 2 typer+) Svar og spill! (om du er litt under kravene så gjør ikke det noe! ) I 2006 var jeg 12 år. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Skrevet 6. mai 2006 - 16:00Eg har ikkje prøvd G1, men har høyrt om ein kjent CS-person; Juve9le, og han skal ha god peiling på datamuser, og då hadde han prøvd ut forskjellige datamuser. og viss eg hugser riktig, so sa han at G1 er ei ganske god mus. trur nok at MX518 og G5 er betre Det er det eldste innlegget jeg finner.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Heheh, fetteren til han jeg har gama cs med i 4 år. Husker første gang jeg snakka med han på ventrilo, var jo superstoked. Ble knust i 5on5 mot han senere, men lykkerusen var der fortsatt. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Leser ikke geow..IGJEN:) For en stund siden hadde jeg det dere kan ikke lese denne discen problemet med geow. Men jeg fikk heldigvis bytta den. Etter jeg har spillt ca 5 dager på den nye discen får jeg nesten de samme problemet igjen. Eneste forskjell er at nå skjer det bare når jeg spiller singel player campain. Når jeg spiller Mutliplayer via live så funker det helt fint. Jeg har Ett annet spill Forza 2 å det funker helt fint. Jeg er egentlig ikke så opptatt av singel player biten på spillet jeg spilte bare litt singel player får å få litt poeng. men så lenge cd'en funker helt fint når jeg spiller online så er det litt "care". Uansett er det noen som har vært borte i samme problem før? hva burde jeg gjøre? En ung herremann på hele femten år som strevde seg gjennom livet. Endret 24. juni 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Ah, liker når disse trådene popper opp med ujevne mellomrom. Husker fortsatt dagen jeg registrerte meg. Eller, det var vel en kveld. En varm julikveld for mange år siden ... I denne tråden: NITH Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Skrev det her: I don`t fatt whats the problem is. Jeg har en: MSI k7 turbo 750 mhz Amd duron 512 mb ram Geforce 2 mx 32 mb ram Det er et Point of view kort egentlig, men så har jeg mistet driver cd`en. Derfor bruker jeg en driver til et Msi Geforce 2 mx. Men det har ingenting å si tror jeg. Uannsett på Point of View sine web sider ligger det bare ofisiele Nvidia drivere. Så har det seg sånn at jeg har lyst til å spille Battlefield 1942 mer flytende. Derfor prøver jeg å overklokke det via MSI driveren. Jeg leste på internett at man kan klokke geforce 2 mx opp til 220/210 men da sier maskinen min "klikk" og alt låser seg. Jeg har klart det vellyket med 200/195 men jeg får fortsatt 63 i score i 3d mark. Og BF går like tregt (samme med andre spill). Hva skal eg gjøra???? Spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå