Odesseiron Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Denne gangen skal vi ikke styre, men drepe Alex Mercer. Les hele saken Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg digget Prototype og brydde meg ikke så veldig om at historien ikke var den sterkeste jeg har sett, men det var veldig underholdene uansett Lenke til kommentar
AsVe Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Mer krefter, mer brutalitet. Dette ser ut til å bli en verdig oppfølger. Glerder meg Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Storkosa meg gjennom Prototype, så 2012 blir et flott år for meg. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Prototype var og er fantastisk, dette blir nok kjøpt på lanseringsdagen. Synes forsåvidt ikke historien i Prototype var særlig ille i forhold til den man finner i andré spill, og Web of Intrigue-greiene var et veldig godt konsept. Endret 13. juni 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Like nummer en veldig godt, enn om spillet var plaget av dårlig grafikk og historie. Håper dette er bedret. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Personlig syns jeg ikke grafikken i Prototype var dårlig, men den grafiske stilen var stusselig. Største ankepunktet var den usedvanlig kjedelige byen som var nesten uinteressant. Det var allikevel knakende gøy å vite at jeg kunne titte opp på et hustak og tenke "dit skal jeg nå" og så rett og slett bare klatre/fly dit. Det var skikkelig herlig freeroaming! Elsket også Web of Intrigue, det var en stilig måte å forholde seg til historien på, og totalt sett var ikke historien så gal. Var en del middelmådige sjefskaper jeg håper de har pusset på litt, men håper de har beholdt enkeltheten i å kjøre tanks/fly helikopter. Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) litt morsomt og seie at vi fulgte alex i første prototpe, men det blir vell spoiler Endret 13. juni 2011 av RoaRawR Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Det første Prototype var kjedelig etter min mening, klarte aldri å fullføre det. Hopper nok elegant over dette. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Tja. Er det verdt å teste Prototype fra 79,90- hylla? Det har egentlig stått på lista i 2 år, men det har aldri frista helt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Tja. Er det verdt å teste Prototype fra 79,90- hylla? Det har egentlig stått på lista i 2 år, men det har aldri frista helt. Til den prisen så skader det vel ikke å prøve. Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Tja. Er det verdt å teste Prototype fra 79,90- hylla? Det har egentlig stått på lista i 2 år, men det har aldri frista helt. kan si med trygghet at det ikke blir et dumt kjøp=) prototype er kansje ikke på topp på grafikk, og byen er i bunn og grunn kjedelig, men det er lenge siden jeg har kost meg så mye med et spill. den følelsen man får av makt, styrke osv er uberskrivelig gjennomført. ikke for å glemme et supert gameplay og fightsystem=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå