Gå til innhold

Varme opp til Skyrim med Oblivion?

Anbefalte innlegg

Funker quests i Morroblivion nå?

Er det noe som heter morroblivion?

Ja, men sist jeg sjekket var dette kun "verdenen" fra Morrowind (kalt Vvardenfell) som var portert og oppgradert til Oblivion sin grafikkmotor uten at resten av spillets funksjoner var ført over. Det var med andre ord en mod hvor en kun kunne gå rundt i Vvardenfell, uten quests o.l. Det var snakk om at hele spillet skulle porteres over, men Bethesda satte en stopper for prosjektet.

Men da kan det se ut som at de kanskje har fått dette til allikevel. Morrowind sitt kart, historie, spells, equipment etc. med Oblivion sin grafikk og gameplay :love: Skal sjekke det ut senere, og hvis det fungerer er det definitivt noe som skal testes :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oblivion er et spill verdt 500 kroner , jeg anbefaler på det sterkeste og kjøpe det ..

Som en Elder Scrolls fan som har eid Oblivion i flere år er det bare til og kline til !

Grafikken er ikke någen lunde , det er jo 2006 og grafikken er veldig gripende.

Oblivion bærer på en del friheter som du kommer til og like , du kan velge og stjele noe men du må betale for det , og det med leveling zones forekommer mest i Mmorpg's som World of Warcraft ..

Når du først spiller spillet er du glad for at levling zones ikke eksiterer !

:)

Lenke til kommentar

Anbefaler et lite raid av TESNexus for mods, det gjør Oblivion så utrolig mye bedre enn vanilla. Anbefaler selv:

Better cities - Fps-drop i byer et must, men verdt det.

Enhanced vegetation/water

OOO - Oscuro's Oblivion Overhaul Legger til bokstavelig talt tusenvis av forskjellige ting og gjør generelt Oblivion til det det burde vært fra start, et svært lite tilgivende sted.

Quarl's texturepack - Denne er et must hvis grafikk er viktig for deg.

Kunne gjerne ramset opp et halvt tonn andre mods jeg har brukt tidligere i playthroughs, men det er så individuelt hva folk foretrekker. Derfor ta en titt på TESN selv, bla gjennom og se hva du finner :)

Vil gjerne takke deg for denne posten :) Fyrer opp Oblivion for første gang ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har dere Steam-versjonen? Fikk bare masse feilmeldinger underveis mens jeg installerte, men tenkte å teste om det funka. Det gjorde det ikke, skjermen ble helt svart, men fikk da lyd.

har steam-versjon ja. under installasjon av overhaulen eller? følgte du install-guiden?

Lenke til kommentar

Jepp og jepp. Slettet Morrowind og har lastet det ned igjen, så får vel teste det en gang til.

Hadde samme problemet men fikset det ved og disable Steam Community i spillet og og laste ned FileDate Changer og bruke det til og forandre datoen på morrowind.bsa til 01.05.2002 og tribunal.bsa til 06.11.2002 og bloodmoon.bsa til 03.06.2003. Det anbefales også og disable Uac før innstalleringen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...