Simen1 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Tja, hvis man liker oppvaskvann i hvert fall. Eller det går jo an å frakte rent vann + rent innhold i den. Når man har drukket opp vannet kan man sikkert åpne den uten å søle og ta frem koppene, som man ikke trenger lengre. Så var det å få tak i vaskevann da.. Nei, jo mer jeg tenker over det jo dummere blir denne saken. Jeg kan ikke kommet på ett eneste tilfelle i mitt liv der den kunne kommet til nytte og vært mer praktisk enn andre alternativer. (Ja, jeg gjør faktisk andre ting enn å sitte ved PCen ) Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Tenkte mer på drikkevann man bruker gjennom dagen. Man setter alltid opp telt ved en ferskvannkilde. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Tenkte mer på drikkevann man bruker gjennom dagen. Man setter alltid opp telt ved en ferskvannkilde. Hørt om flaske? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Ser for meg denne kan være praktisk på hytter (uten strøm), båt og kanskje bilferie? Praktisk å lagre kopper, fat osv i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg