Cuneax Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Praktisk å ha med seg på tur. Denne oppvaskmaskinen får plass i ryggsekken Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 trur dette er noe av det dummeste jeg har sett, en vaskekost, ei flaske salo og en bekk gjør jo en mye bedre jobb og er enormt mye greiere. snakk om å fylle et behov som ikke eksisterer. 2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg lurer på hvor mange engangstallerkener og engangsbestikk dette tilsvarer i miljøfiendtlige utslipp, produksjon av plast og metall osv. For å ikke å snakke om utslipp av zalo til landlige bekker osv. Også noen praktiske spørsmål: Hvor kommer vannet fra? Hvordan varmes vannet opp? Hvor lenge må man stå og svette og sveive når man egentlig bare vil sette seg ned i skyggen med en øl etter grillmaten? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Vel, vist du liker å grise til bekker med Zalo når du er på tur i skog og mark så kan du heller holde deg hjemme. Jeg ser på denne vaskedingsen som kjekk, med stor nytteverdi Oppvasken går fortere unna en fks med standard vaskekost. Unngår utslipp av vaskemidler i bekker og ferskvann Genial og ha på hytta også ! Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 jeg er ganske sikker på at vasken ikke blir rein uten vaskemidler selv om det er en maskin. og maskinvaskemidler er mye sterkere en litt zalo. zalo var også ment som et eksempel, siden det finnes natuvennlige såper for håndoppvask. Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Vel, vist du liker å grise til bekker med Zalo når du er på tur i skog og mark så kan du heller holde deg hjemme. Jeg ser på denne vaskedingsen som kjekk, med stor nytteverdi Oppvasken går fortere unna en fks med standard vaskekost. Unngår utslipp av vaskemidler i bekker og ferskvann Genial og ha på hytta også ! Du tar med deg vaskevannet hjem? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Du heller ikke vannet ut i bekken, du heller det ut i jorda i stedet. Men det funker uansett, du kan bare vaske utstyret i en bøtte i stedet for bekken, og bøtta er brukbar til flere ting... Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Du heller ikke vannet ut i bekken, du heller det ut i jorda i stedet. Men det funker uansett, du kan bare vaske utstyret i en bøtte i stedet for bekken, og bøtta er brukbar til flere ting... Men hvor renner vannet du heller i jorda? Endret 13. juni 2011 av indeksregulert Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jord fungerer som et filter som renser vannet. Er jeg den eneste som var speider her? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Et artig konsept, det der. Et spørsmål: Det er greit at den har funksjoner som oppvaskemaskin og oppbevaring, men tørketrommel? Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jord fungerer som et filter som renser vannet. Er jeg den eneste som var speider her? Fint å vite neste gang jeg skal kvitte meg med søppel, bilolje, tungmetaller og annet rask. Er det slik man blir kvitt radioaktivt avfall også? Lenke til kommentar
herrtuug Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Blir vel som en slags salatslynge ? Kaster vannet ut i siden og ned i bunn ? Mystisk! Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jord fungerer som et filter som renser vannet. Er jeg den eneste som var speider her? Fint å vite neste gang jeg skal kvitte meg med søppel, bilolje, tungmetaller og annet rask. Er det slik man blir kvitt radioaktivt avfall også? Skjerp deg da, det er forskjell mellom vaskevann og industriavfall. Det å helle vaskevann i jord er en vanlig metode Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 det eneste som skjer når du heller vaskevannet i jorda er jo at f.eks. zaloen deler seg fra vannet og blir legende igjen på stedet! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Dette er jo egentlig en krympet versjon av de første manuelle sveivende oppvaskmaskinene som erstattet vaskebrettene. Manuell trommelvask ble brukt i lang tid. I grunn synes jeg det er helt topp at man begynner å gjenbruke eldgamle gode ideer. Endret 13. juni 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) trur dette er noe av det dummeste jeg har sett, en vaskekost, ei flaske salo og en bekk gjør jo en mye bedre jobb og er enormt mye greiere. snakk om å fylle et behov som ikke eksisterer. Å forurense drikkevannskilder er ikke direkte smart. Som det er sagt før slår man ut vaskevannet i jord og da ikke i nærheten av brønner og drikkevannskilder. Endret 13. juni 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Er dette mennesker som aldri har hverken sett eller hørt om en oppvaskbørste før? Den fjerner også fastbrente matrester, og tar vesentlig mindre plass. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Eller hvis man er på en dagstur, ta med seg oppvasken hjem Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Vann og en oppvaskbørste gjør nytten på en to ukers fjelltur. Dette må være noe av det mest unødvendige tur utstyret jeg har sett. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg kom til å tenke på noe... Hvis den er vanntett (noe den jo må være) er det jo ikke en halvveis dårlig måte å transportere vann på når man ikke bruker den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg