Lornz1 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg har en Samsung R580 med et NVIDIA GT 330M-skjermkort. Det er både VGA- og HDMI-utgang, er det mulig å bruke begge samtidig? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Lornz1 Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Det er vel bare å prøve Jeg har bare en skjerm, og jeg har nødig lyst til å kjøpe én til, for å så finne ut at det ikke fungerer.... Endret 13. juni 2011 av Lornz1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Kan du ikke få lånt en skjerm? Lenke til kommentar
Lornz1 Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Det kan jeg vel sikkert få gjort, men jeg hadde håpet å slippe det styret. Man kan bruke både den innebygde og en ekstern samtidig. Derfor burde det jo, logisk sett, gå med to eksterne hvis man ikke bruker den i laptopen. Men siden jeg ikke er så datakyndig, vet jeg ikke om det er logisk i den forbindelse.. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Om jeg skal gjette uten noen form for fakta så vil jeg tro at det ikke er mulig. Vil tro at den innebygde skjermen bruker en "plass", og HDMI/VGA deler en "plass" Lenke til kommentar
Lornz1 Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Det er jo det jeg er fryktelig redd for... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå