Gå til innhold

Duke Nukem 3D

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Som sikkert mange andre har jeg rotet bort min Duke Nukem 3D plate igjennom årene.

Derfor var jeg så "frekk" at jeg prøvde å laste den ned fra piratebay etc.

Fikk jo dette til og fikk startet spillet med DosBox.

Har svært lite peiling på dette :p

Men etter å ha spilt det noen timer så sitter jeg litt på youtube og finner videoer av folk som spiller Duke Nukem 3D i "HD", de kaller det HRP (High Resulution Pack), jeg fant nettsiden hvor jeg kunne laste ned dette, (og ja det var gratis, krevde bare at du hadde det orginale Duke Nukem 3D installert)

Men det fungerte ikke å starte det, den fant ikke spillet på harddisken min, så jeg kjøpte det orginale Duke Nukem 3D Atomic Version fra en nettside som heter www.gog.com

kostet bare 32kr :D

Men så kommer tingene:

1. Spillet ville ikke starte, gog.com hadde lagt inn commands i dosbox som låg i installasjonen av spillet.

2. HRP progammet (eduke32) klarte å starte spillet, men viste mange "errors" i bootingen av spillet. Men spillet fungerte, kjører det i 1920*1080 oppløsning, men det lagger litt :p

Jeg vet at min maskin skal klare å kjøre HRP pakken (som har en god del dårligere grafikk enn Half-Life 2 for eks og min maskin kjører crysis 2 på max).

Noen som har vært borti denne HRP pakken som jeg har skrevet om?

Jeg trenger litt hjelp her, og jeg er ikke veldig god innen data, kan liksom litt mer en gjennomsnittet. Så litt enkel forklaring hadde vært greit :)

Jeg takker for alle svar! :D

PS: jeg har win7 64bit, men leste på forumer at det ikke skulle ha noe å si.

Endret av espen1991
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...