AnonymDiskusjon Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hei! Jenta jeg elsker flytter langt bort, i over ett år. Hun vet ikke hva jeg føler. Vi har det bare fantastisk sammen, hun er en av de beste vennene jeg har hatt, og jeg vil ikke ødelegge den siste tiden vår sammen med og si hva jeg føler heller. Ville også vært dårlig gjort med tanke på at det blir mye for henne å tygge på rett før hun drar. Uansett, så vil jeg gi henne en avskjedsgave før hun drar. Vi deler musikksmak og snakker ofte om musikk. Jeg tenkte med andre ord og fylle en minnepenn med musikken vår og bilder av oss sammen og gi til henne, som et minne frem til vi ser hverandre igjen. Jeg ville bare rådføre meg med en subjektiv "jury" før jeg overleverer gaven til henne - er dette en dum eller cheesy gave? Postet av anonym: e349c85b7c227d4a79dcf4ff9649ff2b Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Cheesy som bare faen, men langt ifra dum. Søtt da, og garantert hyggelig for henne. Kjør på! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Fin gave det. Men monywise, så kunne du bare ordnet konto en plass og lakt alt dit. Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Lurt! Damer liker musikk og sånt! Lenke til kommentar
Aenema Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Tror hun må være meget spesiell for å ikke like en slik gave. Go for it Gutter flest er alt for redde for å virke "bløte" og "cheesy". Slutt med det. Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Synes det høres ut som en fin gave Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Ikke dumt. Har gjort dette selv med stor suksess. Når det gjelder følelser og den greia der, så tenk på at venner kan dere være for alltid. "Mer enn venner" har alltid et datostempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå